BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 10 maj 2011

Boys & girls?

Åh wow vilket scenario vi bygger upp... hon och jag, på sängen tillsammans... med hennes tunga mot min fitta blir hon tagen bakifrån... ovanför mig står en annan han och knullar min mun djupt... han når att smeka mina bröst och njutningen är maximal....hans kuk tränger långt ner i halsen och hennes tunga tränger in i min fitta...suger min klitoris och får mig att komma...
Medan jag får hans sats över mitt ansikte drar den andra ur sin kuk och sprutar henne över fittan och rumpan... hon vänder sig och låter mig slicka i mig det, slicka henne till orgasm... sen en djup kyss... med två satser emellan oss och vår smak...
Kan tänka mig så sjukt mycket spännande vi fyra kan utföra... vad säger ni? ;)

Sängen ska invigas ordentligt och det snart ;)

3 kommentarer:

Kapten_Klänning sa...

När gör vi det? ;)

Sardonicus sa...

Jag vill vara med!

Fröken sa...

He he noticed taken... men vem är du? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...