BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 30 maj 2011

Början...

Dagarna har gått långsamt, väntan varit outhärdlig... vi har längtat så länge och spänningen i luften känns genom hela restaurangen när vi försöker oss på en middag...
Det kändes som det rätta att börja så men vår konversation blir allt tunnare och istället leker fingrarna över mina läppar, visar dig var jag vill ha din beröring...
Istället leker mina fingrar med mitt hår, längtar efter att ha dina fingrar där... istället korsar jag benen och ser till att du följer dom med blicken...
Promenaden tillbaka till hotellet känns lång, jag håller försiktigt i din arm, andas in din doft, känner hur det pulserar i min kropp och i hissen på väg upp rör vi inte ens varann av rädsla för att inte kunna släppa igen...

Jag slår mig ner på sängen, sträcker fram ett ben och ber dig hjälpa mig av med mina stövlar... du låter blicken följa mitt ben, över mina stayups, möter min blick och ler...tar av den andra stöveln och smeker mitt ben upp på låret...
Jag reser mig, tar mitt vinglas, du slår dig ner på sängen och jag sätter mig mitt emot dig... låter mina fötter vila i ditt knä...

Vi pratar om allt och ingenting och mina fötter rör sig försiktigt mellan dina ben, smeker med foten längs ditt lår, över din hårdnande kuk...
Låter mina ben i stayupsen göra dig allt hårdare, du får svårare att prata och knäpper upp jeansen, tar fram din kuk...
Med blicken fäst vid dig låter jag fötterna smeka din kuk, känner din värme genom det tunna tyget i stayupsen...älskar att se hur du reagerar, se hur kåt jag kan göra dig... oerhört tändande...
Har kvar mina ben i ditt knä och runkar din kuk försiktigt först... låter ditt ollon smeka mina ben, släpper taget om kuken och låter mina fötter runka dig istället...
Du smeker mina vader och lägger dig ner med en stönande suck...

Jag låter mina fötter smeka dig och hjälper då och då till med handen... ser att du börjar närma dig, du tar din kuk i din hand och runkar med mina fötter till hjälp... jag smeker din pung och låter ett finger tränga in försiktigt i dig... 
Du stönar högt när du kommer, sprutar över mina ben, över mina fötter... blöter ner mina stayups och det svarta tunna tyget fläckas vitt... underbart....
Lägger mig ner hos dig medan du pustar ut lite... vilket förspel ;)
Stayupsen är förbrukade och åker av, hamnar i en hög på golvet och jag kan inte hjälpa att le lite åt hur svag du är för mig i stayups ;) Nånting säger mig att jag kommer glömma dom när jag lämnar ditt rum...


4 kommentarer:

Anonym sa...

mmm... härligt... vill byta plats med han... helt enkelt...

du vet vem sa...

det är min plats....

Fröken sa...

Lätt, snart är det du ;)

Anonym sa...

Jag vill med :O!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...