BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 5 maj 2011

Tagen...igen

Du ligger kvar på sängen... följer mina rörelser med blicken... jag tar fram min strapon... lägger mig bredvid dig och ler...
Stryker mina händer längs din mage, ser dig i ögonen och ser hur du funderar på mitt nästa drag... det dröjer inte länge innan din kuk börjar reagera och bli hård igen...
Du ser förväntansfull ut och jag retar dig genom att smeka omkring den, tar tag i din pung, ner längs låren, tränger in ett finger i din rumpa... låter tungan dra längs ditt skaft... virvla snabbt kring ditt ollon, slicka i mig droppen av sav som tränger fram...

Du lägger dig tillrätta på rygg, redo att börja njuta av den avsugning du tror du ska få... jag reser mig istället upp och sätter på mig min strapon....
Ser ditt nervösa leende... jag böjer mig ner och suger dig med hårda tag... låter min saliv blöta ner dig ordentligt, låter det rinna ner över din pung och smeker in det i din rumpa...
Lyfter dina ben så du får sära ordentligt... ser din rumpa bjuda in och tränger försiktigt in dildon där med ett stadigt tryck från mina höfter...

Du stönar högt och jag tar ett tag om dina ben och rör mina höfter mot dig i rytmiska rörelser...ser dig njuta och tar i lite extra... vill se lite smärta med och du grimaserar lite...
Jag tar ett tag om din kuk och runkar dig samtidigt som jag låter dildon tränga in i dig gång på gång....
Ser hur du närmar dig utlösning och försöker trycka undan mig, vill dra ut på det... men jag bestämmer tempot och knullar dig snabbare och djupare i rumpan, runkar dig och när du kommer böjer jag mig fram och tar din sats i mitt ansikte... det droppar ner på din mage och jag slickar i mig av dropparna....

Du flämtar och suckar medan jag drar mig ur och tar av min strapon... jag lägger mig bredvid dig och hämtar andan...
Ser på dig att du snart anser det vara dint ur att ta mig igen... den här leken kan vi fortsätta hela natten och nånting säger mig att det blir allt hårdare gång för gång ;)


6 kommentarer:

Anonym sa...

I like it ;-)
/T (som en oskuld i dina ...)

du vet vem sa...

en spännande tanke....

Anonym sa...

Tjejsex? =)

Unknown sa...

Vi ligger bredvid varandra jag är helt utpumpad och min stjärt svider lite efter din omgång med mig. Du ligger med den glansiga straponen som står ståtligt upp från din annars lena och mjuka kropp. Jag ser att dina bröstvårtor är hårda av vår sexstund och vi ligger och flämtar… av något konstigt sätt så känner jag att jag redan håller på att hårdna igen. Du ser ner på mitt svällande organ och får ett stort leende på läpparna, du börjar försöka knäppa av dig straponen men jag styr bort dina händer och visar att jag vill att du ska ha den på. Jag lägger dig med rumpan nedanför sängkanten och låter mitt lite svagt ömmande kön glida in i din våta fitta, du stönar försiktigt till när min kuk glider in i dig. Jag rör mina höfter fram och tillbaka försiktigt och låter min ena hand börja runka av den våta straponen, varje gång jag trycker ner den mot dig träffar det din klitoris vilket resulterar i ett stön från din sida. Jag rör mig snabbare och snabbare du börjar massera dina bröst samtidigt som du stönar högre… jag drar mig ur dig och ber dig ta av dig straponen… tar tag i dina höfter och vänder dig om.

Jag sätter på mig din löskuk och låter min egen glida tillbaka in i ditt våta sköte samtidigt som jag styr in straponen i din trånga stjärt. Du stönar högt och skriker till av njutning och förvåning när jag penetrerar dig i båda hålen samtidigt. Du börjar snabbt röra dina höfter mot mig och jag låter ena handen ta tag i din hårtofs och drar din nacke bakåt så att jag kan suga på din hals och låter andra handen greppa om din klitoris så att du blir smekt ordentligt.

Du stönar högre och högre och dina fria händer greppar dina stora bröst och masserar hårdare och hårdare, dina flämtningar övergår till stön som snabbt över går till ett gnyende precis innan din kropp börjar pulsera ut din orgasm till alla din kropps hörn. Jag känner hur din fitta krampar om min kuk och jag känner orgasmen krypa nära, du märker hur jag saktar ner och försöker stanna upp, du ökar takten med höfterna så att jag kommer nästan samtidigt som dig, min hårda kuk pulserar i ditt sköte och jag känner hur min sats fyller dig och gör dig blötare än någonsin, jag känner hur dina safter och min sperma rinner längs min pung, jag drar mig ur dig och låter dig slicka mig ren, innan vi lägger oss flämtande i sängen och du låter min tvättade kuk glida in i dig och så ligger vi hela natten…

Fröken sa...

Åh wow, ja så kan man använda den med.... puh... ge mig :P

Kapten_Klänning sa...

Kom och dra upp min klänning och kör upp den då...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...