BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 29 maj 2011

In the moment...

Jag fullkomligt avgudar de bilder jag har på bloggen... och de bilder jag själv tagit som trängs i min dator... underbara erotiska bilder med stämning och känsla...

MEN vill ha mer, fler, många många fler...
Tänk att få ha en vacker kvinnokropp framför min lins, få visa henne sin egen kropp ur mitt perspektiv... visa henne vad som är så vackert med just henne just där och då...
Tänk att få ha en manskropp full av liv framför mig, få fånga de delar av hans kropp som är så estetiskt attraherande, visa vad som tänder mig så...

Tänk att få vara bakom min kamera i ett rum där ett par har sex... hett passionerad stund som jag får fånga bildsekvens för bildsekvens...
Please let me....

Det måste finnas fler där ute som kan tänka sig ställa upp?
Bilderna kan bli ett underbart tändande inslag i er relation, något vackert att ha för sig själv, en egoboost eller anonymiserade få hamna här på bloggen om ni vill ;)
Någon som ställer upp?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo. Vi! / din, hon

linda sa...

kan du tänka dig vara med efter fotandet.....min man och jag är nyfikna på detta följer din blogg så mycket underbart.....

Fröken sa...

Åh ja... absolut. Kommer vara mer än redo efter att ha fått följa ert förspel genom kameralinsen... låtit blixtrarna smeka över era kroppar...

linda sa...

då får vi försöka att få kontakt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...