BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 7 maj 2011

Patetiskt

Men patetiska jävla flykt från verkligheten... blir galen på mig själv... så lätt att fantisera mig bort med människor som inte betyder något egentligen, som bara vill ha mina ord, min kropp, det jag kan ge sexuellt.... och det är ju vad jag vill, spänningen, pirret, äventyret... MEN det är helt fel ställe, helt fel personer att fly till i de stunder jag inte mår så bra... i stunder då jag vill vara liten och bara få höra att jag betyder något en stund...att jag berör på riktigt... detta patetiska bekräftelsebehov som kryper fram då...

Jag vill ha hårt sex, heta passionerade stunder, eggande samtal, lockande mms och pirr i magen... MEN när verkligheten skrämmer lite och vardagen känns tung vill jag få krypa ihop och vara lite svag en liiiiten stund och faktiskt få höra att jag betyder något för någon, på riktigt... och då gör jag fel som söker mig till er.... hårt men sant är vi bara delar av en lek, pjäser i ett spel...

Jag har så svårt att släppa någon nära, efter riktigt hårt sex med våld och dominans vill jag helst bli hållen en stund för att få landa, men så nära kan man inte släppa någon så istället biter jag ihop och blir arg...
I såna här stunder vill jag bara få vara nere och blödig, istället söker jag mig till den kalla och hårda av er, den som inte alls tänker torka några tårar eller dela ut några stöttande ord om hur bra jag är... jag vet det ändå surar jag ihop över hans kyla mot mig...
Så vridet alltihop och en verklighetsflykt utan dess like... blir arg på mig själv som går runt och inbillar mig att nånting av allt det här är på riktigt...

Nej nu har jag surat klart för ikväll... sista natten som sambo... karusellen snurrar allt fortare och jag känner mig lätt åksjuk...
Ska ta en dusch o krypa ner i min säng för sista gången... i morgon ser livet plötsligt helt annorlunda ut och snart är jag starkare igen...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...