BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 21 maj 2011

Min födelsedag...

Vaknar alldeles för tidigt... det är min födelsedag men det är inte längre som när man var liten... frukost på sängen med presenter och tårta...
Istället ligger jag här och önskar att jag inte var ensam... ville få vakna upp av att någon kryper nära, tränger in, tar mig djupt men försiktigt så vi båda vaknar till, fyller mig och viskar i mitt öra, grattis gumman...

Så, min födelsedag.... inget jämnt tal, ingen big deal... men dagen ska spenderas med firande... kalas med tårta o annat på dagen och sen middag för tjejerna ikväll. Drinkar, bubbel, vin och baileys... awsome...

Får jag önska mig något på min dag?

6 kommentarer:

Kapten_Klänning sa...

Skulle gärna fått vara där och spruta salut för dig! Grattis baby, du får ett hårt paket sen...

Fröken sa...

Tack baby... ser jag fram emot :)

du vet vem sa...

Hårt paket lätt att lova.....det ska ju innehålla något också!

Kapten_Klänning sa...

@ du vet vem
Hon vet att mitt hårda paket innerhåller nått.. Hon har nämligen vart på och tjuvat på det här paketet långt innan hon fyllde år! Dumma olydiga flicka va? Men du kan vara lugn, hon fick sitt straff oxå...

Anonym sa...

;-) /W.

Fröken sa...

He he härligt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...