BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 14 maj 2011

Fuck my mind

Jag kan leka lekar, jag kan vara vem du vill, vem jag vill, kan vara hård, kall, kärleksfull, snuskig, pryd, extrem, sansad... jag kan vara vad du vill när du vill...
Jag kan ta fönedring, rollspel, hårda slag och hårda ord, jag kan ta och ge som du aldrig tidigare skådat...
Jag har en mörk sida få kan hantera så låt oss låta den vara dold...lek med mig på andra sätt, sätt du kan hantera...

Vad jag har problem med är när du försöker fuck up my brain for real... när du försöker få mitt hjärta att vrida sig kvidande... när du nästlar dig in och försöker få mina murar att rämna för dig...
Mitt kontrollbehov och självbehärskning provocerar dig, jag vet, men ta ut den frustrationen på mig på andra sätt.
Förnedra mig, förminska mig men försök inte förstå mig och förföra min själ... låt mig vara ditt sexobjekt om du inte är redo att ta alla komplexa sidor av mig, redo att ta över mig komplett... så låt mig vara... fuck me, not my mind...

"Sweet dreams, close your eyes, listen to these morbid lullabies..."

1 kommentarer:

Anonym sa...

du vet att man inte kan styra känslorna vännen =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...