BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 28 maj 2011

Fuck me....

Nej nu stoppar vi undan kärleken och allt snyft den för med sig... det sparar jag till andra ställen :P
Idag har jag varit o tröstshoppat på stan... underkläder för 600 kr och kjolar och smycken... precis vad jag behövde :D
Ikväll blir det somriga drinkar i solen med en nyfunnen vän... hon vet inget om mina äventyr på sidan av mitt annars mer ordentliga liv så det ska bli skönt att få tänka på annat...

Fick höra igår att jag är såå intensiv... he he... eller rättare sagt att han gillade mig, men i små doser för att jag var så intensiv :P
Ha ha... jag förstår att jag framstår som så då jag lämnar min lugna hemstad för att festa loss och leka av mig i storstäder...
Ni är få som får se någon annan sida av mig ;) Lugn, ansvar och harmoni lämnas ju hemma då... i vanliga fall är jag en impulsiv men ändå oftast rationell kvinna med stora behov av att vara ensam och få ha totalt lugn omkring mig...he he...

Hur som helst...
Kvalitet före kvantitet... längtar efter ordentligt skönt sex... utan massa känslor och utan stress....och UTAN hysteriska arga fruar.... ha ha.... bring it on... tack :P

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...