BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 10 maj 2011

Invigt...


Invigt sängen med onani :P inte fått komma på flera dagar så lite telefonsex och en ordentlig jävla orgasm var precis vad jag behövde... tack för det ;)

Har haft så fullt upp men ändå finns alla tankar på sex hos mig konstant... behöver få ligga och det snart...
I ren ivirghet efter att få en viss person att masa sig närmre mig mailade jag iväg ett gäng bilder och fick till svar ett vänligt tack men att dom var lite väl vågade.... ha ha... den kändes... och tro mig, det var inte ens så illa som en del av mina bilder kan vara :P
He he... och jag som trodde jag kunde locka lite... ha ha ha... galet...men alla tänder vi på olika, självklart...kände mig bara så jävla fånig... hi hi...

Så trött i kroppen efter dessa dagar och ikväll ska det bli underbart att krypa ner i min nya säng... få dra upp täcket och inte behöva dela de 2 metrarna säng med nån... he he... inte få vakna kåt i morgon och bli nekad, inte önska mig kyssar i nacken av de läppar som är så nära men inte vill...
Jag kommer vakna ensam och inte ha några förväntningar... allt annat är bonus :D

Så sängen är invigd med telefonsex, ikväll blir den invigd med sömn och snart inviger vi den med tjejsex ;) härligt... sängramen är som gjord för handbojor och jag ser fram emot att ha dig där ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...