BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 23 maj 2011

Tåget...

Slår mig ner på tåget, trött i benen och vill gärna ta av mig klackarna men då slår en man sig ner bredvid mig...
Han ser verkligen bra ut och luktar gott... jag möter hans blick och ler lite...
Han lutar sig tillbaka och ser ut genom fönstret... min blick vandrar över hans kropp, över händerna som vilar på låren, maskulina och solbrända mot jeansen...
Låter blicken vandra upp över skjortan, nyfiken på att se hans mage, hans bröst, möter plötsligt hans blick och han ser roat på mig... generat tittar jag bort och inser hur våt han gjort mig i tanken bara... undrar om han ser, om han förstår hur mina blickar klädde av honom...

Han vrider sig lite på sin plats, låter sitt lår vila mot mitt försiktigt... så försiktigt att jag knappt vet om jag inbillar mig... Jag låter kjolen glida upp lite och skymta lite av spetsen på mina stayups.. jag ser hur hans blick vandrar upp för mina ben... åh om det ändå var hans händer...
Jag drar tungt efter andan och han döljer inte ens hur hans blick fastnar på mina bröst genom skjortan... på hur jag försöker andas och dämpa hur sugen han gör mig...

Han ser på mig igen med ett stort leende och jag inser att det inte är inbillning, hans lår trycks mot mitt, hans fingrar drar försiktigt längs sidan av hans byxben, snuddar försiktigt vid mitt lår...
Jag fyrar av ett leende och biter mig i underläppen lite... vill ha mer...
Vågar jag? Han verkar vilja... jag sneglar mot toaletten, ser på honom med frågande blick och kastar en snabb blick omkring mig... ingen av våra medpassagerare verkar se vad som pågår...
Jag reser mig och nickar mot toaletten, han ger mig en snabb nickning till svar och jag går iväg...

Min kropp darrar lite när jag stänger dörren till toaletten om mig, hoppas hårt att jag inte misstagit mig och får gå tillbaka skamsen till min plats. Kanske kliver han av under tiden jag är här inne...
Mina tvivel avbryts av att dörren öppnas och han kommer in...

Han trycker upp mig mot väggen och kysser mig passionerat... han luktar så gott och hans läppar är underbara...
Han knäpper upp sina jeans och drar ner dom lite, tar fram sin kuk som redan är hård och jag hinner inte ens ta i honom förrän han dragit upp min kjol och för trosorna åt sidan...
Han tränger in i mig, pressar mig mot väggen på den trånga tågtoaletten...
Känner hans flämtande andetag mot min hals... han stöter in i mig gång på gång, så underbart...utanför kan jag höra folk gå förbi...
Han drar sig plötsligt ur mig, jag inser att han är nära orgasm och jag sätter mig på toaletten, tar hans kuk i min mun och suger honom djupt...
Han håller händerna mot väggen, låter mig svälja honom så långt ner jag kan och på darrande ben kommer han i min mun... hans strålar träffar min tunga och jag sväljer hela satsen...

Han stönar dämpat och drar sig ur... ger mig ett leende och en snabb puss innan jag puttar honom mot dörren...

När jag kommer tillbaka till min plats möter han min blick och ler stort... han ser nöjd ut och jag mimar, tack...
Tåget bromsar in och vi tar våra väskor och går av... på perrongen ser jag han försvinna bland folket och inser att vi inte sagt ett enda ord till varann... å andra sidan fanns inget vettigt att säga...

3 kommentarer:

din om du vill... sa...

vaför händer det inte mig... jag åker tåg ganska ofta har aldrig hänt...så säg till vilket tåg du åker med nästa gång så tar jag samma...

Anonym sa...

Oh my god...Fast från första till sista ord, snacka om att sitta klistrad :D

Anonym sa...

Sexigt. I want aswell... <3 / Hon, med en annan hon... ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...