BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 15 april 2011

Åh...

Jag hade så mycket vettigt jag skulle skriva... men drunknade i en mörk skönhets ord och bilder och plötsligt snurrar huvudet som om jag druckit vin :P
Jag ska låta er vänta och istället begrunda hennes bilder noggrannare... betrakta de vackra ögonen, den sensuella kroppen... ska söka små tecken jag sen kan känna igen på hennes kropp, ska titta noga på de olika leenden hon visar upp på sina bilder, ska drunkna i hennes bilder en stund till, drömma om hennes kropp mot min, hennes läppar mot mina, hur jag kan få henne att njuta.... sen ska jag.... ehhh, sova? ;)

I've never seen a smile that can light the room like yours
It's simply radiant, I feel more with everyday that goes by
I watch the clock to make my timing just right

Would it be okay?
Would it be okay if I took your breath away?

You had me at hello


You had me at hello - a day to remember

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...