BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 28 april 2011

F**ta

Usch vad hektiskt på jobbet just nu... vilket gör att bloggen får lida lite... har försökt effektivisera för att kunna slappna av ordentligt i helgen och bara njuta av äventyret...

Idag kom diskussionen om hur en kvinnas fitta ska se ut upp... ha ha... jag tycker ju kvinnokroppar är galet vackra, helst med mycket kurvor och lite extra kilon... men hur ska en fitta se ut?
Jag vet att min inte alls är särskilt fin på nåt sätt, ha ha... har verkligen bullfitta :P och har på nåt vis lyckats få bristningar till och med där nere ;)
I övrigt är jag väl nöjd, den ser ut och fungerar som den ska ;)
Men hur ska en fitta se ut för att vara sexig? Finns det olika önskemål inom detta?
En piercing skulle förgylla min vet jag, men det har inte blivit läge än.... det kommer väl ;)

Så tell me. Bryr man sig verkligen om hur en fitta ser ut? Eller räcker det med hur den känns :P

7 kommentarer:

Sardonicus sa...

Den får gärna vara bullig. Väldigt gärna helt rakad. Och definitivt våt.

Fröken sa...

Mmm se där ja... tack för det :) vem är du? ;)

MisterB sa...

Jag håller helt med ovan skrivande.. En fitta är finast helt rakad så man kan kladda ner och slicka överallt utan att störas av hår.. Mmm nu blev jag sjukt sugen att slicka fi...

Anonym sa...

Len och mjuk. Varm och våt. /Jag tillhör dock dem/ som anser att det är viktigt med utseende och hygien ;)... Rent och snyggt helt enkelt. Inte allt för mycket "fladder" - haha - bullfitta? Nja, jag vet inte om jag håller med *S*

/Din Ell.

Anonym sa...

Min personliga åsikt är att alla fittor är sexiga och vackra, vilket i sin tur implicerar att jag inte bryr mig speciellt mycket
om utseendet då jag gillar dem alla. Att det finns ett veritabelt smörgåsbord av fittor med olika utseende är det som gör det så speciellt och sexigt. Beroende på humöret gör det inget om de är håriga, renrakade eller halvrakade - men en härligt våt bullfitta oberoende behåringsgrad gör mig lika glad och upphetsad varje gång. Sedan gör det ju heller inget att alla fittor smakar och känns olika - variation förnöjer.

/T sa...

Och sedan när blev det fel med en bullfitta? De är ju såååå fina.

du vet vem sa...

jag tycker din är jätte fin....och du vet hur jag vill se den....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...