BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 27 april 2011

High on life

When the drugs don´t work no more you get high on life...that´s what they say when you´re feeling down...

Här har glaskupan krossats och framtiden kommer bjuda på en hel del annat än vad jag haft de sista åren... klart sörjer jag mitt förhållande och min framtid med honom men det här var oundvikligt...

Livet får gärna bjuda mig på en åktur, en riktig berg-och-dalbana, krascha mig in i närmsta bergsvägg för att sen få jobba med att plocka ihop delarna en stund, jag kan vara på topp för att störta, se toppen närma sig igen, alltihopa... bara inte detta vaccum av likgiltighet och ignorans.... så here we go....
Jag är för levande för att leva som död...

Så when the drugs don´t work no more you get high on life... så jag super in en stor del av livet och skickar ett stort tack till er som läser och mailar, kommenterar och stöttar...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...