BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 15 april 2011

Trött...

Sjukt tung dag igår med flera viktiga möten... så trött att jag däckade i sängen direkt jag kom hem igår kväll... välbehövligt...
Idag står jobb på schemat hela dagen... det regnar och är kallt och jag längtar bort... längtar efter att få sätta mig på tåget söderut, musik i lurarna och känna den pirrande känslan av att jag ska få tillbringa några dagar med någon som vill ha mig... snart snart ;)

Få spendera några nätter på hotell och bara fokusera på sex, åtrå, begäret som gnager i mig...
Få spendera dagarna i solen i sthlm med någon som inte bara vill ha hett passionerat sex utan även närheten o intimiteten vi kan ge varann...
Längtar...

Men först, en kopp te till sen mot jobbet....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...