BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 16 april 2011

Hålla andan...

Rolling in the deep med underbara Adele strömmar ur högtalarna.... förbi blixtrar bilder om ett sovrum med stora fönster, endast skira gardiner skyddar oss, tända ljus, villiga kroppar, ditt långa hår som smeker min kropp när du kysser mig från läpparna och ner över brösten och magen...
Adeles röst smeker rummet som du smeker mig, får ljusens lågor att fladdra av de rörelser vi gör... hennes röst dränker de stönanden som lämnar mina läppar... du får mig, totalt och komplett är jag din, bakom de skira gardinerna i sovrummet med alla fönster... världen håller andan för oss och tiden står still... i ljusens fladdrande sken utforskar jag varenda kurva, varenda sväng på din kropp...

2 kommentarer:

druvan sa...

Väntar och längtar!

/T sa...

Låter så vackert. Måtte ni finna det ni söker hos varandra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...