BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 18 april 2011

Innehåll

Sex, åtrå, begär och pirrande känslor är ingenting utan substans bakom konversationen, känslan emellan oss, stämningen...
Jag spenderade flera timmar i telefonen igår kväll... ja, flera timmar... med samtalsämnen mellan himmel och jord och utan att säga en enda gång att jag ville ha henne, vill kasta mig på ett flyg direkt, så osade väl egentligen hela samtalet att vi redan vet var vi har varann... att vi redan är en del av varandras liv, nu ska resten utforskas med stor nyfikenhet...

Som sagt, utan substans och nyfikenhet på personen bakom kommer sexet aldrig kunna bli så där intressant som man vill.
Man behöver inte släppa in varann in i den innersta sfären, men litegrann måste du glänta på dörren till dig själv...
Så tack för timmar i telefonen igår :D Jag älskar att prata med dig...;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland får man tydligen inte nog. Kontigt det där. Hur lätt det är att utnytja en människa.

Fröken sa...

Hmm någon som känner sig utnyttjad? Det var tråkigt... nej ibland får man inte nog av en person, ibland ger olika personer en olika delar... det ena utesluter inte det andra...
Känns det som jag utnyttjat dig får du gärna prata med mig om det ;)

d r u v à n sa...

I love talking to YOU!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...