BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 12 april 2011

Lovely...

Fick höra idag att jag är sprudlande glad numer... och det är sant, dagarna känns inte lika långa, täcket av krossade förväntningar är kastat, allt blir vad jag väljer att det ska bli och utveckling och insikt är stark just nu.
Jag har människor omkring mig som ger mig energi nu, framtidsplaner som känns starka och ett jobb jag brinner för.

Jag står fast nog för att kunna vara svag, stark, bedjande eller dominant, jag kan vara vad du vill att jag ska vara och inte rädd att be dig vara det för mig.
Jag är redo att få leva ut en del av mina fantasier och få prova på någon annans.. jag är inte ute efter ett förhållande eller en ny man/kvinna att leva med, bara någon som ger mig spänning i livet, en plattform att få vara på, vara någons tanke, någons åtrå...
Så med det sagt fortsätter jag le och känna den pirrande känslan, ingen kan få mig att känna mig som något jag inte tillåter dom... så chin up...


2 kommentarer:

MrMiister sa...

Ja det jag hör av dig så är det på det viset....

Fröken sa...

Börjar du morgonen med att läsa här? ;) söt... vi hörs om en stund :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...