BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 10 april 2011

Dag 24 - första kärleken

Första riktiga kärleken... ja han var verkligen sweet disaster...

Han var lång, bredaxlad, mörka ögon och rakad skalle.... han var för full för ofta och för tuff o bråkig, svartsjuk och omöjlig att ha att göra med...men med en sida så underbar att en 16-åring som jag var beredd att ge allt av mig själv... behandlade mig som en prinsessa och fick mig att gå runt på små moln tills jag damp igenom o slog i backen med en smäll, av svartsjuka, paranoia och ett missbruk ingen ville se...

Han var allt jag ville ha och jag ville dela mitt liv med honom...vara hans.... men han ville inte ha något liv, inte dra med sig någon ner.... jag fick inse och lämna.... vi fortsatte många år att komma tillbaka till varann, fortsatte försöka varje gång hans liv fick ett uppåtryck... men disaster stavas alltid likadant och han krossade mitt hjärta många ggr...
Sexlivet var makalöst, med någon så oberäknelig och passionerad blir det aldrig tristess och han fick mig att våga, prova saker jag inte ens hunnit drömma om än....

Jag ser honom ibland, ser han fladdra förbi i ögonvrån och mitt hjärta kniper till lite varje gång... my sweet disaster...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...