BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 20 april 2011

Fascination

Jag har en fascination för sperma...tycker om smaken (oftast) konsistensen, känslan av hur en varm sats landar på mig, i mig, i min mun, glider ner i min hals...
Älskar ett riktigt hårt sprut som kladdar ner mig ordentligt...älskar en stor sats i mig som sakta får rinna ut...

Visste ni killar förresten att ni kan förändra smaken på er sperma? :P Mycket exotisk frukt ska funka sägs det och få sperman att smaka godare... prova? ;)



1 kommentarer:

Unknown sa...

Drömmer om att öppna dörren, se dig sittandes där på en stol. Kliva fram och låta dig dra upp min skjorta knäppa upp mina byxor o låta min lem växa i din mun... låta den glida in o ut mellan dina läppar, använda båda mina händer och föra ditt huvud fram o tillbaka. Tömma min sats i din mun, se dig hit du nöjdt sväljer min sperma. /Joe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...