BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 25 april 2011

:)

Mmm vår i luften och människor blir gladare, mer lättklädda och kåtare... he he...
Jag njuter i solen och längtar bort till heta nätter, soliga dagar på ett uteställe med somriga drinkar och underbart sällskap, tunna sommarklänningar och styva bröstvårtor i vinden...

Är inte alla lite sexigare, lite vackrare i sommarsolen :P
Och allt känns lite mindre ångestfyllt och laddat...
Längtar...

Tills humöret är bättre och sexlusten inte bara innefattar någon som tar mig hårt och knullar bort alla känslor som snurrar nu, så bjuder jag er på lite bilder istället...
Önskar jag fick visa er dom i min kamera, he he, men jag har lovat så...


Längtar...

1 kommentarer:

du vet vem sa...

ja de bilderna hade jag velat se....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...