BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 9 april 2011

Gästinlägg ;)

Fick en story per mail jag gärna delar med mig av :)

Äntligen sommar, solen skiner o det är varmt i luften, äntligen börjar
både tjejer o killar ha lite mindre kläder på sig. Jag är ute på stan
och sätter mig på ett fik för att spana in folket medan de går likt
myror från en affär till en annan. Jag tar tidningen som ligger
framför mig på bordet och läser som.värmeböljan som kommer in över
Sverige.

Tittar upp lite från tidningen ibland, och registrerar att det ligger
något i luften en dag som denna. När jag ser upp en gång ser jag
plötsligt en kvinna som sitter några bord bort, mörkt svällande hår,
stora solglasögon, en löst sittande klänning, svårt att se formerna,
en sak är dock säkert hon har ett par stora härliga bröst.

Hon sitter där några bord bort och dricker något ur en kopp, jag ser
hennes ben under bordet dom är smala och vackra, inte brunbrända än
utan vita och ömtåliga. Jag vet inte om hon ser lessen ut eller bara
likgiltig, men det är något med den där kvinnan. Jag tittar noga på
hur hennes klänning smiter åt kroppen när vinden blåser till, jag ser
att brostvårtorna styvnar till i den ibland kyliga vinden. Inser att
hon tittar tillbaka på mig, ser hur hon ler lite grann, och att
någonting händer under bordet. Hennes klänning glider sakta uppåt och
visar de mjuka låret som är mjölkvita, den fortsätter att glida uppåt
tills jag ser, eller tycker mig skymta ett par röda spetstrosor. Jag
funderar kring om hon vet att jag ser... hon kliar sig eller smeker
sig på trosan med ett finger, sedan reser hon sig upp och går iväg.
Jag skyndar efter.

Jag ser hennes fantastiska rumpan gnidas mot klänningen, tror att
trosorna är halvstring... hon smyger runt ett hörn och jag skyndar
efter, vart tog hon vägen? Blir besviken att jag tappade bort henne
samtidigt som jag var glad över det jag sett. Jag står utanför några
affärer men känner att jag måste gå in o tillfredsställa mig själv.
Jag går in i hotellet för att använda deras toalett. Smyger skamset
in, och ser henne stå i receptionen... hon jobbar alltså här, jag har
gått förbi många gånger men aldrig varit inne. Jag känner hur mina
chinos blir trånga av att min kuk börjar vakna.

Jag tänker ta tillfället i akt och går fram och frågar
-vad kostar ett rum?
- Det beror på vilken storlek? Säger du.
- Lagom är väl bäst skrattar jag.
- vill du att jag ska visa dig ett rum säger du.
- Ja gärna säger jag snabbt och släpandes med rösten.

Vi går in i hissen där du lutar ditt bröst mot mig när du ska komma åt knappen.
- Ursäkta säger du snabbt.
- Tack så mycket svarar jag med ett stort leende.
Du rodnar i ansiktet och hissdõrrarna slår upp.

Du går framför mig, nu ganska nära jag ser dina höfter vicka sida till
sida, du stannar upp och jag glömmer bort att stanna och går in i din
mjuka rumpa, du måste ha kännt min hårda lem genom mina tunna byxor.
- Förlåt säger jag snabbt
- Tack så mycket säger du.
Jag ler, och får ett leende tillbaka.

Du öppnar dörren och vi kliver in, när jag är inne stänger du dörren
bakom mig. Jag tittar förvånat på dig och du ler.
- Du har velat knulla mig rätt länge nu va? Säger du.
Jag stammar fram ett ja... samtidigt som du på något sätt kliver rätt
ur klänningen. Där står du nu i högklackat, trosorna, och bhn allt i
rött.

Du puttar till mig så jag hamnar på sängen, du knäpper upp mina byxor
snabbt och vant. Min hårda lem står stolt ut från mina byxor i en
sekund, innan du drar av mig dom. Jag känner ditt fasta grepp och hur
du drar kusken upp och ner, du håller hårt, jag knäpper upp min
skjorta och ser hur du börjar slicka längs mitt ollon. Du slukar mig
nästan, jag flämtar och stönar av din behandling.

Vi flyttar oss in på sängen, du suger nu snabbt och hårt, känner hur
din hand masserar min pung, jag stönar, du märker min reaktion och
flyttar ner handen mot mitt lilla trånga hål. Jag skriker till av
välbehag. Du tittar in i mina ögon som jag knappt kan hålla öppna. Din
kropp vrids runt så att ditt sköte hamnar framför mig. Jag känner två
av dina fingrar i mig. Jag blir galen, vill ge dig också. Jag ber dig
lugna ner dig lite och ditt huvud vilar på mitt lår med min hårda kuk
mot din kind.

Jag drar undan dina trosorna och sticker in min tunga rätt i din
stjärt du suckar till och låter dina fingrar glida in och ur mig. Jag
tar ett fast tag om dina höfter och trycker in min tunga så långt det
går. Du trycker villigt på och stönar nu högt. Jag känner någon slags
vätska på min kropp, drar ut min tunga o ser dina läppar stora och
röda, din saft formligen rinner ur dig. Jag känner mig berusad och
vill smaka på det du har, jag slickar girighet i mig alla droppar
suger på dina läppar klitoris och i ditt våta hål. Två av mina fingrar
har nu letat sig in i din stjärt, och du börjar närma dig klimat,
känner hur du i
Sluter knulla mig med dina fingrar, dina bröst trycks mot mig och du
börjar krampa, du får nog en fontänorgasm och mitt ansikte översköljs
av dina safter, jag sväljer så mkt jag kan... men det var för mycket,
det rinner längs mitt ansikte.

Du ligger o flämtar på mig ett tag, sedan sätter du dig upp och rider
mig med ryggen mot mig. Jag ser hur min kuk åker in och ut eftersom du
böjer dig framåt. Jag tvekar inte när jag stoppar in två fingrar i din
rumpa. Du börjar nu smeka dig själv samtidigt som du rytmiskt och
säkert rider mig. Hör hur du njuter, känner att
jag själv skriker ut min njutning i takt till varje stöt. Helt
plötsligt känner jag din andra hand penetrera mig och njutningen
börjar bli för stor. Jag känner hur nära det är och knullar dig
hårdare med mina fingrar... du börjar nu att stöna högt ja t.o.m
skrika...min kuk börjar tömmas i dig och tack vare mina pulseringar så
kommer vi samtidigt, orgasmen färdas från mig in i dig och tillbaka
igen, så håller det på flera minuter. Du lägger dig bakåt utmattad med
din rygg på min mage, jag smeker dina bröst till vår njutning, jag
säger, jag vill nog inte ha detta rummet... vill kolla in ett annat.
:D
TACK Joe Doe ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...