BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 11 april 2011

Pictures of you...

Vi har bokat träff en fredag mitt på dagen... solen strålar och jag känner mig förväntansfull. Ljuset är perfekt och jag ser fram emot vår fotosession.
Hon har gått med på att vara motiv framför min kamera och jag vet redan att det kommer bli perfekt. Kan det bli annat med det motivet?

Jag ser henne på långt håll där hon kommer. Vi hälsar och hennes leende får förväntan att tippa över till nervositet och pirrande mage.
Hon är så vacker och mina tankar börjar redan komponera bilder...
Vi går vidare till en av de charmiga gamla gränder vår huvudstad bjuder på... solen ger ett varmt ljus och får hennes ögon att glittra...

Hon lutar sig mot tegelväggen och drar ner dragkedjan i sin långa jacka, är hon minsta nervös döljer hon det väl. Jag själv känner att jag håller andan i väntan på att få se mer av henne...
Hon drar isär jackan lite och hennes svarta bh skymtar.... jag vill be henne ta av den men inser att vi kanske bör börja så här...
Hon rättar till håret och ler lite mot mig, jag låter kameran smälla av några bilder redan nu.
Oförberedd är hon nästan som vackrast och jag är övertygad om att hon ser på mig hur mycket jag gillar det jag ser...

Jag ber henne posera i olika ställningar och snart börjar vi båda tina upp... hon bjuder på några härliga skratt som skickar ilningar ner i min kropp.
Förbipasserande sneglar in mot gränden och jag vill få henne att våga ännu mer...
Ber henne ta av mer... hon är inte sen att haka på och till slut är jackan det enda hon har över sina trosor...
kameran jobbar nästan lika hårt som min puls...
Hon låter jackan glida ner och jag är glad att min kamera är avancerad nog att hitta fokusen bra själv för jag har tappat den för längesen...

Till slut måste jag erkänna att vi nu fått med allt som går, solen är på väg att lämna oss och hon börjar klä på sig.
Jag föreslår snabbt att hon följer med mig till baren på mitt hotell för ett glas vin och titta igenom bilderna...
Vi slår oss ner, jag får in ett glas vin jag dricker alldeles för snabbt för att lugna åtrån i min kropp lite...totalt motsatt effekt...
Vi kikar igenom bilderna och hon lutar sig över kameran för att se i displayen.
Hon luktar underbart och jag fingrar försiktigt på en slinga av hennes hår...
Hon ser på mig och ler... det där leendet som kan få mig att göra vad som helst just nu...

Jag tar mod till mig och frågar om vi ska gå till mitt rum och hon nickar...
Dörren går knappt igen bakom oss innan hon drar mig till sig och kysser mig passionerat...
Jag andas in hennes doft, trycker hennes kropp mot min, och känner hur varm jag börjar bli i trosorna... vill ha henne på alla sätt och vis...

Jag drar med mig henne mot sängen, trycker ner henne och drar min tröja över huvudet... lägger mig hos henne och kysser hennes underbara läppar...
Låter läpparna vandra ner längs hennes hals, hon drar av sin tröja... jag fortsätter kyssa henne ner över brösten...smeker hennes mage, njuter av att känna hennes hud mot min...
Hon drar mig nära och snurrar runt mig så jag hamnar på rygg, hon sätter sig gränsle över mig och tar av sin bh...
Helt otroligt vackra bröst har hon och jag fumlar med min egen bh för att få känna henne mot mig...
Hon lägger sig ner och kysser mig med en hetta som får det att suga till i magen...
Jag trycker mina höfter mot henne och känner hennes blygdben genom byxorna pressas mot mitt....
Jag drar i hennes byxor och hon lyfter villigt sin kropp och låter mig dra ner dom... hon får av mina och lägger sig bredvid mig, låter sin hand leta sig ner i mina trosor...

Hon ser nöjd ut då hennes hand försiktigt masserar min klitoris och jag försöker komma åt att göra detsamma med hennes.
Hon är riktigt blöt och jag älskar det... trycker mina bröst mot hennes, min fitta mot hennes hand....tränger in mina fingrar i henne och njuter av att höra henne stöna...
Hon rör sig mot mina fingrar, och tränger samtidigt in sina allt ivrigare i mig...
Stämningen är så upptaggad, min kropp redo att explodera av hur mycket jag vill ha henne...
Jag kan känna hennes fingrar allt hårdare i mig, som om hennes egen orgasm hängde på hur hon rör mig... jag är så nära och viskar det till henne... ja kom du, jag med, viskar hon tillbaka och andningen blir allt häftigare...

Jag trycker mig allt hårdare mot henne och med rörelser på gränsen till desperata får jag henne att komma nästan samtidigt som jag känner min egen orgasm skölja genom min kropp.... hennes fitta kniper åt kring mina fingrar och hon pressar sin kropp emot mig och stönar högt...
Försiktigt för att inte bryta ögonblicket drar jag ur mina fingrar och suger på dom, vill smaka henne...
Hon kysser mig djupt och vi ligger och håller om varann en stund tills andetagen är lugna igen...

Jag kryper nära henne och älskar konturerna av hennes bröst mot mina...
Så.... säger hon,
- I morgon bokar jag in oss på spa ;)

Jag ler stort vid tanken på att vi har ett i morgon...


2 kommentarer:

Anonym sa...

.... Mmm... Jag skulle lätt boka in oss på SPA! ;) Vi skulle ha åtta fantastiska timmar tillsammans <3

När du kommer till Stockholm.

Mr Mister sa...

mm det där spa besöket skulle jag gärna vara med på........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...