BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 14 april 2011

Fika?

Har tid över innan jobbet och behöver få rapporter färdiga… slår mig ner med min laptop, kalender och en stor kaffe på ett av stadens caféer.
Fingrarna flyger över tangentbordet och snart är rapporterna klara… jag känner mig nöjd och börjar fantisera om helgen som kommer… om hett underbart sex, om en kropp mot min, om ruset av orgasm efter orgasm…
Fantiserar om kroppen som får mina knän att bli svaga, suger på pennan och tänker att snart är det hans ollon min tunga leker med… känner hur det pirrar till mellan mina ben och öppnar ett dokument på datorn och skriver ner mina fantasier o längtan…
De erotiska orden som hamnar på skärmen får mig allt kåtare, tanken på hans läppar mot mina bröst, hans ollon som sakta glider in mellan mina ben, leker lite vid skåran, tränger in... det gör mig rosig om kinderna och jag tar en klunk av mitt kaffe.
Läser igenom min text och kommer på mig själv sitta och suga lätt på toppen av mitt finger, andningen är ansträngd och jag känner hur våt jag är…
Plötsligt upptäcker jag att det sitter en man vid bordet mitt emot och ser intensivt på mig, som om hans blick kunde läsa mina tankar… jag blir generad men han ler stort när våra blickar möts…
Jag slår ner blicken mot skärmen  och läser mina rader igen, försöker fokusera, fingrarna snurrar en slinga hår och jag slickar mig om läpparna, går inte att dölja hur kåt jag är… omedvetet far mina fingrar upp och leker med mina läppar och jag ser att han noggrant följer minsta rörelse jag gör, han ser på mig hur sugen jag är och jag ser hur han lutar sig fram och lägger benen i kors för att dölja hur sugen jag gör honom…
Jag skriver klart och känner att den dunkande känslan mellan mina ben definitivt behöver tas om hand.  Slår igen min laptop, sätter på läppglans med precision och ögonkontakt med mannen mitt emot, dricker ur mitt kaffe och reser mig. Ser hans besvikna min, går fram mot honom och frågar,
-Ska vi gå? ;)
Han är snabbt på fötter och drar på sig sin jacka… jag går mot varuhusets toaletter och han skrattar till… men jag skämtar inte… tar den största toaletten och han ler fånigt förvånat när jag drar med honom in…
Jag lyfter min kjol, drar ner trosorna och lutar mig mot handfatet och ser uppmanande på honom… han ser tafatt och nervös ut plötsligt men öppnar snabbt sina jeans och får fram sin hårda kuk… inte så imponerande men så går det när man inte väljer noggrant tänker jag… det får duga…
Han ställer sig nära och lyfter mitt ena ben, tränger in sakta som om han fortfarande inte är säker på att han får… flämtar till när han är inne och pressar sig mot mig…mmm nog duger det alltid…
Jag håller i mig i handfatets kanter när han ivrigt stöter in i mig… han använder andra handen till att smeka klitoris men jag föser bort honom, är inte intresserad av att komma, vill bara få bli knullad, tillfredsställd…
Han stannar plötsligt och vrider huvudet mot dörren, hör folk utanför… irriterat ber jag honom fortsätta…och han lyder… Fortsätter knulla mig mot handfatet och blir så ivrig att min svanskota slår i kranen.
Förlåt mumlar han men jag bara ler… han flämtar och stönar försiktigt och snart säger han att han måste få komma…Han är på väg att dra ur men jag håller honom kvar med mina ben kring honom… kom i mig viskar jag och innan han hinner fråga om skydd sprutar han mig full…. Stönar högt när stråle efter stråle pumpas ur honom…
Han lutar sin panna mot min hals och pustar ut…. Fan, mumlar han med läpparna mot mig… fan fan fan…. Verkligheten kom ikapp och han inser plötsligt att han gjort något han absolut inte bör. Jag ställer inga frågor, vill inte veta, har fått vad jag ville ha…
Ger han en snabb puss och drar upp trosorna igen…
I rulltrappan på väg ner ser jag honom lämna toaletten… mellan mina ben rinner han sakta ur mig och jag inser att texten på min laptop behöver fyllas på ;)
Allt tack vare en främling på ett fik….

3 kommentarer:

Hon och Hon sa...

Intressanta uttryck.
Tycker om att läsa.
Ta del av.

Smaskigt!

Lesbian-fantasier är underbart. Skriv mer sådant.

Anonym sa...

jag skulle väldigt gärna träffas igen det var en helt underbar stund....

Fröken sa...

He he jaså du hade vela vara med där :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...