BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 19 april 2011

Gäsp...

Oj oj vilka dygn av jobb... sjukt trött nu och önskar jag var ledig några dagar... men det kommer...
Längtar efter att få släppa allt ansvar, gå ut och äta, dricka goda drinkar, umgås, have fun ;)
Idag efter jag slutat står lite shopping på schemat. Och fika med en vän... han går runt med pirrande spänning i magen och jag ser fram emot att få höra allt om henne ;)
Jag mår riktigt bra när mina vänner mår bra så han får gärna bjuda på frukost och dela med sig av sina tankar...

Nej men snark, kan inte vakna till, önskar någon kröp ner och väckte min kropp till liv med sina händer, sin tunga... fick upp pulsen o värmen på mig ;)
Går och tar mig en kopp kaffe ;)
Godmorgon på er...

1 kommentarer:

/T sa...

Ska bjuda dig nästa gång....du hann ju före.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...