BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 23 april 2011

Tillbaka

Bloggtorka :P har ni saknat mig?
Jag har haft några galna dygn med så mycket tankar, känslor, upplevelser och lärdomar.... så bloggen har inte hunnits med...
För det första har jag insett att livet springer mig förbi medan jag väntar på att min man ska ge mig vad jag drömmer om... så det problemet måste tas tag i...och som vanligt när jag tar tag i saker görs det med mycket buller och bång...
Har varit på en kort liten resa och hunnit med att festa, äta god mat, umgåtts, pratat och haft några timmars undantag från livet ;) En stund då min verklighet fick stå tillbaka ett tag...

Jag har nog vaknat på mer än ett sätt nu och det ska bli spännande att se var livet för mig...det finns planer och äventyr framför och redan nästa helg åker jag bort över helgen... tar stora steg mot ett nytt liv... med någon som gör mig glad...
Tills dess ska jag hinna fylla på bloggen desto mer ;)
Men nu, ett glas vin och god mat med familjen... glad påsk på er...

Och för övrigt fick jag inget påskägg ;( varken med en sexig tjej eller sexleksaker i.... illa :P Jag hade nog inte förtjänat nåt.. he he...

2 kommentarer:

/T sa...

Glad Påsk princess...det är du värd!

Anonym sa...

Glad påsk!
Hoppas vi hörs snart ;-)
Puss
T nummer 2:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...