BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 26 april 2011

Mmm...

Dagarna går fort... jag tänkte säga att jag knappt hinner vara kåt men det är lögn... att jag knappt fantiserar något alls men det är en ännu större lögn...
Längtar grymt efter helgen, äventyr i sikte och det ska bli riktigt nice...
Längtar efter att klä upp mig, dricka drinkar, dansa, umgås, have fun... längtar efter passionerat sex, hårda tag, mjuka kyssar... längtar efter äventyr och att få känna mig levande en stund...

Livet är lite tumult just nu men jag ser äventyr och glädje framför mig.
Stockholm är ett återkommande inslag och där kommer jag spendera en hel del tid framöver ;)
Så you know where to find me...

I övrigt värmer solen mig och jag drömmer om sex utomhus med solen som värmer våra kroppar... försöka gömma oss i gräset, se himlen ovanför oss... bjud mig på en picknick nånstans och förför mig bland vin och somriga sallader ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...