BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 9 april 2011

Dag 22 - sexigt minne

Långtråkig kväll hemma... mannen låg i soffan och gäspade, jag ville göra något kul...
Ringde en tjejkompis som gärna delade en flaska vin med mig.
Jag hastade iväg till henne och hon öppnade dörren till sin lägenhet där hon tänt ljus och rökelse spred en varm sensuell doft...
Vi slog oss ner i köket, vinglasen tömdes allt efter ämnena avhandlades... jag kunde inte hjälpa att fantisera lite om att få dra fingrarna genom hennes långa mörka hår... hennes gröna ögon glittrade mot mig i skenet från ljusen, hon slickade sig snabbt om läpparna då o då på ett sätt som fick det att pirra till i magen...
Vi kände inte varann så bra än så nog fanns det mycket att prata om, vinflaskan blev till flera, ämnena mer vågade och stämningen allt mer avslappnad...

Jag reste mig för att låna toaletten och kände hur allt snurrade till, vinet som så lätt slank ner i hennes sällskap visste var det satte sig...
När jag kom ut från toaletten stod hon utanför, min tur sa hon med ett leende som fick mig att helt tappa fotfäste och jag böjde mig fram och kysste hennes vackra läppar....
Hon såg på mig med en blick som verkligen fick det att snurra.... nyfikenhet, åtrå....
Jag gick tillbaka till köket och pulsen var hög, ville hon ha mer? vågade jag? Hon hade aldrig visat mig att hon skulle vara nyfiken, vilja... hade jag verkligen missat det?
Jag tog en klunk vin till och kände plötsligt hennes armar om min midja....
Jag vände mig om och där stod hon med en busig uppsyn, som om hon samlat mod till sig och nu var redo...

Vi kysstes, lät händerna försvinna in i varandras hår, ner längs ryggen, allt snurrade av vin och åtrå...
Jag tog hennes hand och tog med henne till sitt sovrum, lade ner henne på sängen och lade mig bredvid...
Hennes andning var oregelbunden och flämtande, hela kroppen bara väntade på nästa beröring, på fortsättning...
Jag lät min hand utforska hennes bröst, smakade på dom, sög lätt... smekte hennes mjuka mage, lät handen vandra neråt och såg henne i ögonen efter ett godkännande....
Hon tryckte sig mot mig, mötte min hand med sin klitoris, drog efter andan när jag träffade rätt....
Jag lät mina fingrar glida in i henne och hon vred sig stönande som om hon äntligen fått vad hon väntat så länge på...

Allt ivrigare att ge henne vad jag visste att jag kunde drog jag av hennes byxor... en snabb sekund såg hon osäker ut, kom upp på armbågarna, men jag kysste hennes mage och sa åt henne att läga sig ner igen... kysste hennes ljumskar, hennes venusberg, kysste hennes klitoris lika mjukt som jag nyss kysst hennes läppar...
Särade hennes blygdläppar och lät min tunga tränga in i henne... hörde henne stöna och blev allt ivrigare, ville ha henne, allt av henne, nu, nyss....
Lät mina fingrar tränga in och sög på hennes klitoris... det dröjde inte länge innan hon häftigt drog efter andan och kved till, hennes muskler klämde åt kring mina fingrar och hon blev ännu blötare....
När jag kom upp till henne och kysste henne igen såg hon nästan generad ut men med ett stort leende...
Vi visste båda två att vi öppnat dörren för ett äventyr utan dess like...

När jag gick hemåt på morgonen med hennes smak på mina läppar, hennes parfym i mitt hår, var hjärtat redo att ramla ut ur kroppen, kroppen värkte efter mer av henne... och mer skulle jag få ;)

1 kommentarer:

e sa...

Det har vi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...