BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 26 april 2011

Min för en stund...

Jag dansar med i musiken, fixar håret, målar läpparna igen... tar ett glas vin till och kollar klockan... han borde vara här snart...
Rummet är redan inbott, jag har hunnit duscha och packa upp, hunnit måla naglarna, ta ett glas vin i det öppna fönstret med grannarna mitt emot som sällskap...
Så knackar det på dörren och jag öppnar iförd underklänning och stayups, längre har jag inte tänkt komma innan han hunnit på plats...
Jag får en varm kram och plötsligt är nervositeten borta... han är ivrig att få ta en öl, slappna av och han slår sig ner på sängen med mig mitt emot...
Vi skålar och undran i bakhuvudet viskar lite om huruvida han vill ha mig egentligen eller inte...

Han betraktar mig avspänt och hans läppar mot flaskan får det att pirra i mig... vi ska ut och äta middag och hela min kropp skriker att jag vill ha honom nu nu nu nyss helst...
Han tar en dusch och jag tjuvkikar lite...jag bättrar på sminket, fixar håret... han klär sig och på väg ut ur badrummet frågar jag honom hur det känns...
Han trycker sin kropp mot mig bakifrån och avslöjar ett stenhårt stånd...
-Hur tycker du det känns?
Min kropp reagerar blixtsnabbt och jag blir blöt i trosorna... försöker spela oberörd men tror mitt leende avslöjar mig rätt av...
Vi försöker hålla händerna borta, överens om att vi nog borde äta lite... stjäl små smekningar, små kyssar, skrattar och dricker, försöker slappna av i den nya situationen...

Jag sitter på sängkanten och tar på mina stövlar, han står framför och jag kan inte hjälpa att dra honom mot mig, känna hans stånd genom byxorna, vill se, vill smaka, ivrigt tar jag fram hans kuk och smakar försiktigt på ollonet... så perfekt... han smakar så underbart och jag låter den glida in i min mun... suger försiktigt och djupt.... underbart.... m e n.... nu var det ju middag först ;)
Vi går ner i restaurangen och jag låtsas som att jag inte alls vill vända o slita tillbaka honom in på rummet...

Middagen smakar bra och samtalsämnena rusar förbi... han är lättsam att umgås med och jag dras lätt med av hans charm. Vi dricker goda drinkar, han berättar om sitt liv och hans läppar ser ut att vilja ha mig här och nu, han berättar om hur han fantiserat om vårt möte och hans ögon glittrar längtande... mina fingrar leker med hans på bordet och mitt fånigt förväntansfulla leende vägrar gå bort...
Jag har svårt att sitta still, min kropp längtar... vi tar en drink till för att nånstans försöka dra ut på det vi båda så intensivt längtar till...

På rummet skålar vi i bubbel, låter händerna börja utforska varann, drar ut på varenda smekning, varenda kyss, försöker spela in varje sekund då jag vet att jag kommer vilja spela upp dom om och om igen sen...
Hans händer på min kropp känns som om dom redan vet precis vad jag vill ha, hans kyssar, hans kropp under mina händer, precis så som jag drömt om...

Veckor av förspel via alla tänkbara medier, veckor av förspel i tanken och fantasin... ikväll är han bara min och förhoppningsvis är natten start på ett förhållande så okonventionellt och härligt förbjudet...
Vi pratar om framtiden, om allt vi vill göra och uppleva med varann och genom kyssar och smek, orgasmer och timmar av njutning fantiserar vi redan om nästa gång, nästa upplevelse...
Jag prövar mig fram och vi hittar snart vårt sätt, vår njutning... och med mig hem tar jag minnet av hans händer på min kropp, hans kuk i mig, hans smak... HAN!


1 kommentarer:

DonJocke sa...

Drömmer mig bort till ett rum med dig!

Det hade varit något det!

"LONG"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...