BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 10 april 2011

Landa...o längta...

Varit borta i jobb hela helgen och längtar efter min man...jag längtar ofta efter min man, efter den man jag en gång hade, efter den man jag önskar han var...
Önskar jag fick komma hem idag, mör i kroppen efter så många timmars jobb, ställa mig i duschen med honom, låta han tvåla in mig, smeka mig, smaka på mig, se på mig med en blick som talade om hur glad han är att jag är hans...
Istället väntar distans och förnekelse, en irritation och frustration... en ensamhet som svider...
Jag har gjort en veckas timmar på denna enda helg och tänker komma hem, landa, hälla upp ett glas vin och varva ner... få känna mig åtrådd och längtad efter får jag förhoppningsvis ändå, av han som vill låna mig ett tag, av hon som väckt min nyfikenhet? av han som fått mig att snubbla o falla lite, av spänningen, mystiken o längtan...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...