BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 19 april 2011

Nog. (Inlägget ni kan hoppa över)

Oh vilken konstig dag... alldeles för trött, mysig frukostdejt med underbara samtalsämnen och meningar om livet... du ger mig energi och jag är glad att jag fått lära känna dig...du underbara komplexa människa ;)
Som ser rakt igenom min fasad... och ändå vill vara min vän, ha ha...

Sen shopping, alkohol och underkläder... viktigt ;P sen landade jag hemma efter flera dygn av jobb. Insåg hur jävla skit det kan vara ibland och var jag är på väg... hur jävla otroligt trött jag är på att känna...
Och hur jävla fel det är att ventilera det här med er ;)
Så nu tar jag mig ett för stort glas vin, spelar underbar musik som får min själ att gråta och stänger av alla känslor...!
Punkt.

Hädanefter är murarna höga, allt jag är ute efter är fysisk njutning, väcka min kropp igen, få känna att jag lever igen och kärlek och känslor kan dra åt helvete. Jag är klar. Det var det. Känn er utnyttjad, utnyttja mig tillbaka, fine... bara jag slipper känna såhär.

OCH T, tack för fikat idag. Tack för att du lyssnar, ser, förstår... för att du med, som du säger, förundran, nyfikenhet, ödmjukhet och fascination lär känna mig ;)
För dig är jag inte bara en person bakom ord och skärm och det skrämmer men fascinerar ;)

Längtar efter att få känna min kropp ömma, skälva efter orgasmer... kippa efter andan i (som en annan T i mitt liv, på varmare breddgrader, säger) PANIKSKÖNT sex ;)
Underbart uttryck, he he...
Nu tömmer jag mitt glas och med det anser jag även mitt hjärta vara tömt.
Tack för att ni läste ;)

2 kommentarer:

/T sa...

Inget blir bättre av att bli förnedrad och utnyttjad. Man kan inte ersätta ett hål i själen med ett annat. Kom ihåg det när det känns som värst. Öppna upp för kärleken igen när tiden är mogen. Den kanske finns närmare än du tror.

Fröken sa...

Oroa dig inte... ingen får förnedra och utnyttja mig om jag inte bett om det ;) Men man kan ge sig själv utan att ge sitt hjärta ;)

TACK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...