BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 11 april 2011

Sunshine

Mysig kväll igår med pirrande nyfikenhet och trevlig konversation, somnade gott sen med underbara bilder på näthinnan... en nattlig promenad med hunden blev det med innan jag slutligen somnade på tok för sent...
Idag har dagen bestått av jobb och än är det ett tag kvar... på jobbmötet idag satt jag o drömde mig bort... insett hur extremt viktigt det är att inte öppna några dörrar in till sitt hjärta i denna utopi jag försöker mig på... jag må vara missnöjd med min sits just nu men tänker inte, vill inte släppa nån nära på annat sätt än sexuellt... jag är ingen människa som faller lätt, ingen människa som släpper ner garden bara sådär och det är än viktigare i denna lek att jag håller fast vid det... det är en lek, it is supposed to be fun ;)

Nu ska jag ut i solen o njuta lite och sända iväg några sms... så känns dagen snart bättre...

TACK för sms att vakna till i morse ;) för orgasmen... he he...
TACK för ett långt behövligt samtal nyss med någon som verkligen förstår...

Och till hon, henne, du, L, önskar jag var hos dig och fick allt att kännas bättre en stund :( Du vet att jag kommer på stört om du ber mig? om det hjälper? jag är bara en tågresa bort faktiskt... ibland kan allt vara så enkelt mellan oss....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...