BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 12 april 2011

Dag 26 - första gången jag hade sex med en tjej

Här fick jag tänka till länge o väl...vilken gång var den första?! Men allra första gången jag på riktigt hade sex med en tjej var när jag var 16.
Hon var äldre än mig, mer erfaren och tillsammans med en nära vän till min pojkvän.
Hon gjorde ingen hemlighet av att hon ville ha mig och jag var livrädd i hennes sällskap, en rädsla så bitterljuv att jag gärna var runt henne så mycket jag kunde...
Vi gick på fest tillsammans och hon fyllde mig med vidrig öl som jag tacksamt tog emot för att få upp modet nog att våga låta henne göra något med mig.
Hon behandlade mig som den lilla flicka jag var och jag både hatade och älskade känslan av att vara så oerfaren och tafatt i hennes sällskap.

Vi hamnade i säng och hon visade mig himmelriket utan tvekan, jag upptäckte en bra bit in i det hela att min pojkvän såg på... och blev generad men hans leende sa att allt var ok...
Det var upptakten till många heta lekar mellan henne och mig...


1 kommentarer:

DonJocke sa...

Alltid lika härliga rader att läsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...