BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 13 april 2011

En helg av återhämtning...

Jag har väntat och längtat pirrande efter den här helgen... fjärilarna i magen började bubbla över redan på jobbet och jag velade länge och väl på affären över middagsval och vin... handlade upp för hela helgen, min förhoppning är att vi inte ska gå utanför dörren...

Jag kastar en snabb koll på klockan när jag kommer hem. Hennes flyg landar om två timmar och jag sätter på musik och tar ett bad... när jag kommer upp tar jag mig ett glas vin, måste lugna fjärilarna där inne lite...
Sminkar mig omsorgsfullt och tänker igenom klädvalet noggrant som om det var vår första gång...
Jag vet vad hon gillar och jag anar hur vacker hon själv kommer vara...

När smink, smycken, kläder sitter på och jag kollat mig själv i spegeln runt hundra ggr ringer det till slut på dörren... jag tar en klunk vin till i förbifarten och går och öppnar...
Och där står hon, rosig om kinderna, med det mörka håret rufsigt av vinden och resväskan i handen :)
Jag släpper in henne och kramen jag får säger allt om hur saknad jag varit...

Hon kommer in, ställer ifrån sig väskan och går ett varv i lägenheten som för att försäkra sig om att allt är sig likt... jag har tänt ljus överallt och musiken är på...
Jag står vid diskbänken när hon kommer in och lägger sina armar kring min midja och kysser min nacke....
Jag vänder mig om och ger henne ett glas vin...
Jag undrar om jag ska börja med maten men hon vill få ta ett bad först...allt vi gör nu är bara svepskäl för att inte slita av varann kläderna på en gång ändå så jag häller upp ett bad...
Hon tar av sina kläder sakta, vet hur hennes kropp påverkar mig... ler åt hur jag biter mig i läppen...
Glider ner i det varma vattnet och stönar av njutning...
Hennes bröst vilar strax under ytan och hettan i badrummet får små svettdroppar att bildas vid hennes hals och rinna ner mellan brösten...
Där ska min tunga snart glida tänker jag...

Hon drar sin hand genom håret och berättar om sin vecka, jag stirrar hänfört på hennes läppar, där ska hon snart smaka mig...
Plötsligt avbryter hon sig och säger;
-Ska du inte krypa ner? med ett stort leende...
Jag har aldrig varit så snabb av med kläderna tror jag och all möda jag lade ner är som bortblåst...
Jag linkar in mina ben bland hennes och hon masserar mig sakta o sensuellt...
Låter fingrarna glida allt längre upp för mitt lår... behåller ögonkontakt hela tiden för att se hur jag njuter, hur hon retas...

Hon kommer upp på knä och lägger sin varma blöta kropp mot min, hennes bröst pressas mot mina... hon kysser mig djupt och sensuellt och jag smeker henne över ryggen, svanken, över hennes rumpa...
Hon låter sina fingrar glida in i mig, skrattar till lite och biter mig försiktigt i läppen... jag är mer än redo att kliva upp ur badet och ta henne till sovrummet...
Att få ligga såhär, tätt omslingrade i mitt badkar, med vetskapen om att vi har hela helgen framför oss är himmelriket... god mat, gott vin, låsta dörrar och inga måsten... inte behöva klä på oss på hela helgen och veta att efter denna rekreationshelg är vi redo att möta vardagen på varsitt håll igen...med varandras smak och doft i minnet...
Men denna helg är hon min, bara min...


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...