BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 18 april 2011

Lycka

Jobbat natt, sovit en stund, pratat i telefon, delat djupa meningar om livet med en kär vän och druckit kaffe... Nu är stereon på katastrofalt högt, adeles röst får väggarna att vibrera och mitt hjärta slår extraslag idag... livet känns jävligt bra faktiskt...
Jag är värd så mycket mer än detta vacuum och jag är på väg... vårsolen tinar upp det jag så länge velat släppa ut...
Jag är värd så mycket mer och tänker ta det ;)

Såna här dagar när skrattet bubblar under ytan hela tiden, jag ler mot världen som inte kan hjälpa att le tillbaka, jag dansar o sjunger och kan knappt tänka klart av lyckorus, såna här dagar när jag har så mycket att ge delar jag gärna med mig :D
Ni vet var ni når mig :)

Ha en underbar dag....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...