BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 16 april 2011

Dag 29 - sex online, nätflirtande...

I ett förhållande där sexlivet tynat bort, dött ut, uppmärksamheten man ger varann har sinat... då är inte steget långt att söka bekräftelsen på andra ställen..
Att ta flirtandet på krogen eller de långa ögonkasten på mataffären till internet gör det hela mer spännande...

Jag provade, som så många andra, sajten victoriamilan.se med tanken att jag skulle prova på om det gick att få ut något så. Få känna spänning och pirr i magen via kontakt på det sättet.
Jag blev glatt överraskad vill jag lova...

Mailen rasade in trots rätt intetsägande bild i presentationen. Vissa mail mer specifika än andra :P
Man fick sålla hårt och jag hittade ganska snabbt några jag hade kontakt med...
Det har utbytts mail, fantasier o drömmar, som utvecklades till sms, mms och telefonsamtal i vissa fall....det har fantiserats och planerats och nog ser det lovande ut...

Det har helt klart varit en lärorik resa och jag är tacksam och glad att fått lära känna så många människor, så många olika människor som visat mig att mitt sexbehov och nyfikenhet inte alls är något fel :P
Fått ta del av så många olika fantasier, drömmar och fetisher... lovely...
Fått uppslag till min blogg och definitivt en hel del orgasmer... he he...

Sajten har fått ta mkt skit i media och det är så tramsigt. Att sidan skulle locka fler till otrohet är bullshit...ingen i ett lyckligt förhållande som inte redan tänkt tanken skulle nånsin söka sig till en sån sida... Det som skapar moralhets är snarare att det nu finns ett forum där man är öppen med vad man söker... det är det som svider i moraltanternas strupar...
Men vad e fel med att samla likasinnade på ett ställe? Ett forum där vi kör med raka rör och ingen dold agenda... så får dejtingsidorna vara till det dom är ämnade för, att hitta kärleken... det vi vill hitta och victoriamilan kan ge oss är inte kärlek, det är spänning, nyfikenheten stillad, pirr i magen, en anledning att gå runt och le fånigt igen...

Prova, du kommer inte ångra dig om det är vad du söker...

2 kommentarer:

/T sa...

Instämmer till hundra procent. Låt andra få moralpanik och låt åtrån, pirret och lusten spira!

Fröken sa...

Amen killen =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...