BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 17 april 2011

Till låns...

Äntligen på plats efter många timmars resa... blivit bjuden på god middag och goda drinkar... hon är lika bedårande vacker som alltid och hennes man är verkligen trevlig och välkomnande...
Lika mjukt sensuellt kvinnlig som hon är, är han mystiskt, starkt manlig... Hans ögon har enm förmåga att se rakt in i mig och jag kan inte hjälpa att känna mig lite generad, han vet trots allt hur mycket jag vill ha hans tjej.
Men inte med en min visar han att han vet och stämningen är på topp. Dom ger varann kärleksfulla ögonkast och då och då landar hennes blickar på mig med det retsamma, sugna uttryck hon kan ha... det pirrar i min mage... jag vet att jag ska få låna henne, sen, en annan dag... idag är jag hos dom som gäst och ska få slappna av efter resan...

Lånar duschen och när jag är klar har hon tänt ljus och slagit sig ner i soffan med musik på stereon...
Jag sätter mig bredvid och hon kysser mig djupt och intensivt. Jag låter mina händer glida upp i hennes nacke, i hennes hår, andas in hennes doft, känner hennes smak...
Ser mig omkring men ser inte till hennes man...
Hon smeker mig över brösten, drar ner axelbanden på mitt linne och får fram dom... böjer sig ner och suger lätt på mina bröstvårtor, känner hur dom blir styva mot hennes läppar...
Jag lutar mig fram och får henne att lägga sig ner mot kuddarna i soffan. Tar av hennes tröja och smeker hennes bröst, knäpper upp bh:n med en snabb blick omkring mig, hon stoppar mig inte så jag fortsätter... suger på hennes bröstvårtor, kupar händerna kring de perfekta brösten jag älskar såå....

Hon drar upp sin kjol och jag låter mina läppar fortsätta sig ner längs hennes mage, kysser insidan av hennes lår, drar ner hennes trosor och kysser hennes klitoris som om den vore hennes mun, intensivt och djupt...
Tränger in min tunga i henne och njuter av att höra henne stöna.... tycker mig se nåt i dörröppningen men hon lägger händerna om mitt huvud och trycker min tunga allt längre in i sig...
Jag låter mina fingrar tränga in och slickar hennes klitoris, älskar att höra henne njuta och få smaka henne...
Hon pressar sina höfter mot mig och jag känner hur blöt hon blir... hon sätter sig upp och drar mig mot sig...
Kysser mig djupt och då ser jag honom i dörröppningen, skymd av mörkret betraktar han oss....
Jag kan inte se hans ansikte men han står avslappnat och lutar sig mot dörrkarmen...

Hon lägger mig ner på rygg och drar ner mina byxor och trosor... jag sneglar mot dörren och då kommer hon snabbt upp och kysser mig som för att bekräfta att allt är som det ska...
Tränger in sina fingrar i mig, pressar sina bröst mot mina, kysser mig djupt och intensivt och hennes ivriga fingrar får min kropp att snabbt reagera och jag blir riktigt blöt...
Hon lägger sig ner över mig och kysser mig... pressar sitt blygdben mot min klitoris...hennes kropp passar så bra mot min och jag ser hur hon söker hans blick där han står och ser på oss...
Jag undrar lite om han tänkt vara med...

Hon tränger in sina fingrar hårt i mig igen, smeker min g-punkt och böjer sig ner och suger tag i min klitoris... jag känner orgasmen närma sig rekordsnabbt och släpper alla tankar på att han ser på, hänger mig totalt åt henne och hon ser med vana händer till att jag kommer snabbt.... kroppen skälver av underbara kramper mot hennes fingrar och jag hör honom försiktigt röra sig i rummet men ser honom inte...
Hon lägger sig ner bredvid mig och kysser mig...

Jag söker med fingrarna ner mellan hennes ben, känner hub löt hon är och för fingrarna till munnen, smakar...
Hon smakar underbart och jag kommer upp på knä och kysser hennes mage...
Fortsätter ner och går direkt på hennes klitoris, kysser den, leker med tungan, slickar med långa drag medan fingrarna tränger in i henne... ett i varje hål...
Hon stönar och lyfter höfterna som för att få mig djupare...
Jag för fingrarna in och ut och slickar henne allt snabbare...
Hon flämtar och när hon kommer kring mina fingrar stönar hon högt och det går rysningar i min kropp... tänk att jag kan få henne att låta så... känna så...
Jag ser hans siluett i mörkret en bit bort och medan hon skälvande hämtar andan kommer han mot oss med ett nöjt leende på läpparna...


2 kommentarer:

Hornyand sa...

Vad händer sen?! :)

druvan. sa...

Precis, vad händer sen?? I din fantasi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...