BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 16 april 2011

Bort?

Att fantisera om hur livet hade kunnat se ut om man levde med någon helt annan är en sysselsättning jag inte bör ägna mig åt :(
Hade diskussionen med hon i solen på ett torg för en tid sen... hur hade livet sett ut om vi hållit ihop? Gifta? barn? bott i vilken stad? Hur hade det sett ut om vi vågat? Underbart hade det säkerligen varit...
Hade diskussionen med någon i morse, tänk om vi hade fallit för varann :P Hur hade familjelivet sett ut? sexlivet? Hur hade det sett ut om två som vi varit kära i varann? Två som vill ha samma saker, samma typ av förhållande, samma syn på sex...

MEN nu är det inte så, nu lever jag med någon som lever bredvid mig... jag går runt och försöker fungera men kommer på mig själv i tid och otid att känna sorgen i hjärtat... snegla på honom ibland och tänka att jag lever med man och barn men går runt och är OLYCKLIGT KÄR!!!
Tittar på honom och vill bara ha hans kärlek, hans åtrå, få göra han lycklig, se han vilja ha mig... jag är olyckligt kär i en man som gärna lever med mig, bredvid mig, bara vi inte lever så mycket, bara vi inte lever av varann...

Så jag fantiserar bort... bort bort bort....om känslor som svämmar över, om heta nätter, galna äventyr och pirrande känslor... bort bort bort.... om åtrå, om hur min blick kan få någons mage att pirra, någons hjärta att hänge sig totalt... drömmer om total tillit, en hand om min nacke som påminner mig om vem jag tillhör.... drömmer, fantiserar... ta mig bara, ta mig, berör mig, fyll mig, äg mig, behåll mig....låt mig känna att jag lever...låt mig känna.... hårt!


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...