BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 13 april 2011

Godmorgon

Somnade tidigt igår och sovit riktigt gott...
Drömde om en tågresa söderut, om hur jag checkade in på ett hotell, gjorde mig i ordning på rummet, gick ner i baren för att ta en drink, mötte upp någon... mmm....

Morgonen började bra med små rader från skönheten jag fantiserar om, en önskan om att sova gott kan värma ordentligt ;)
Satte mig vid köksbordet med en kopp te och började sminka mig lite, dottern sitter mitt emot och tittar grundligt på mig... utbrister sen;

-Jag kan inte sluta stirra på dig, du är så vacker, så vackra ögon, mamma....

Bästa komplimangen bär jag med mig idag :D

Ha en bra dag...
Och igen, tack för era kommentarer och mail... love it :D

2 kommentarer:

/T sa...

Ja, barn kan vara hur tjuriga, jobbiga och itäcka som helst men ibland är de den bästa glädjekällan som finns!

/T sa...

otäcka ska det vara....ha ha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...