BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 13 april 2011

Hotellrummet.... gästinlägg ;)

Publicerar en till text jag fått via mail.... lovely....

Du kommer hem en dag efter att ha jobbat ett extremt hårt pass som vanligt. Du känner att du behöver göra allt men inte får något ut av det… du känner att dom som förstår dig är dom du bara pratar med på nätet och ibland träffas för heta stunder. Din man har som vanligt inte plockat i ordning eller gjort i ordning något gott för dig att äta… besviket går du till kylskåpet och plockar fram lite mat som du lagade för någon dag sen. Du lägger upp allt på en tallrik och precis innan du ska stoppa in maten i micron så inser du att det ligger några brev som är till dig… Reklam, reklam, lönen men sista brevet är ett helt vitt kuvert med ditt namn skrivet på. Det verkar vara tomt förutom en hård plastbit, du öppnar ivrigt kuvertet och där i ser du ett vitt plastkort med Elite Plaza skrivet på sig, runt kortet är det en papperslapp med siffrorna 1520 skrivet. Du funderar vad det kan vara och vem det kan vara ifrån. Du värmer din mat men funderar noga vem det kan vara som skrivit brevet och vad det betyder. Du äter upp maten och låter kortet smeka din kind, du ryser till av spänning. Nu är det dags tänker du, du ställer dig upp går ut ur köket, sätter på dig dina stövlar och ger dig ut på stan, du vet vart hotellet ligger och du måste veta vad som kan hända.

Du anländer till hotellet och står nervöst utanför ska du gå in och vem kan vara i rummet. Du tar steget in genom skjutdörrarna som stängs snabbt bakom dig. Du ser hissarna och kliver in, det pirrar nu i hela kroppen på dig, du känner hur musen vibrerar av förväntan och att bröstvårtorna hårdnar under din bh så att det syns genom din tröja.

Hissdörrarna öppnar sig och du ser direkt dörrnumret, du ställer dig utanför och funderar på vad som kan dölja sig bakom, du är rädd, nervös, kåt och villig. All uppmärksamhet och omtänksamhet tas tacksamt emot. Din hand berör handtaget och du sticker in kortet i den smala öppningen och dörren låses upp.

Det är bara ljus i rummet, du ser hur ljusen fladdrar till när du stänger dörren bakom dig, rakt fram ser du en två skålar, en med jordgubbar och en med grädde. En champagneflaska står öppnad på kylning. Du vågar dig fram du letar efter någon, du letar efter mig. Till din förvåning är det ingen i rummet, där emot står det en papperspåse på sängen märkt ”viktorias secrets”, du öppnar upp påsen och ser att det ligger där ett set underkläder i spets, även finns det ett par stayups som får dig att tappa andan. Hur vet någon att du velat ha detta? Du tittar in i badrummet, där är badkaret fyllt med varmt vatten och ytan är beströdd med rosblad.

Du lyfter upp underkläderna för att se om det är din storlek, när du lyfter upp trosorna ramlar det ut ett kort, du förstår direkt vad det är, det är ett nytt nykelkort. Under påsen ser du att det ligger en satinbadrock… du förstår genast, du lägger dig i badet med jordgubbarna, grädde och champagnen, du njuter, såhär borde du ha det hemma.

Dina fingrar smeker din kropp i vattnet och tvättar varje cm av hud, du vill lukta och smaka gott för den som väntar på dig. Du torkar dig, men känner att du inte kan bli helt torr, men vet att det uppskattas nog av den som väntar. När du står där omklädd framför spegeln så förstår du vad alla dom där kommentarerna kring din vackra och sexiga kropp, för första gången sedan tonåren känner du att hela kroppen spirar av kåthet och villighet. Du känner ditt sköte svälla mer än vad det brukar och att det rinner ur dig, du får gå snabbt in och torka av det värsta, man vill inte få för mkt av det goda :D

Du går utanför rummet, bara iklädd morgonrocken och går bort till rummet några dörrar till vänster. Du tar ditt nya rumskort och öppnar en ny dörr. Rummet är svart och du blir nervös, du försöker tända men inget ljus kommer. Du hör en röst som säger kom in, du känner igen den det är ju Joe.
Du går fram i rummet tills du hör att jag säger stopp.
-Ta av dig morgonrocken
Du tar ovilligt av den
-Två steg framåt
Du tar ett steg fram in i mörkret
-Två steg sa jag!
Du tar villigt ett till.. du är nervös och det känns lite olustigt, vad kommer att hända, är jag säker eller är du i någon risk?
En lampa tänds, du ser att någon sitter bakom, men kan omöjligt se vem.
- Tillfredsställ dig med dildon som ligger på sängen.
Du ser den stora svarta dildon som ligger där, du vill gå där ifrån, men vill också veta vad som kan hända.
Dildon glider fram och tillbaka över trosorna, detta var precis det du har längtat efter, du inser att du stönar direkt när den vibrerande dildon glider över dig. Ena troskanten dras åt sidan av din ena hand och dildon glider lätt in i dig, du stönar till precis som ditt hål vidgas av dildon, vibrationerna hjälper den inåt och du lägger dig ner på sängen.
Du glömmer nästan bort att jag sitter mitt emot när du ligger och låter dildon åka in och ut ur dig. Du ser att min hand börjar röra sig rytmiskt och du förstår att jag runkar när jag tittar på dig.

Du blundar nu och njuter för fullt, du stönar och gnyr samtidigt som dildon glider in och ut i dig som en pistong. Du känner helt plötsligt något mot dina läppar, du känner igen lukten av kuk och börjar direkt slicka samtidigt som dildon rör sig snabbare och snabbare in och ur dig, dildon är nu fylld av vita kletiga fläckar från din insida. Du tar din tomma hand och greppar min pung och drar min kuk in i din mun. Precis som jag fyller upp din mun tittar du uppåt, du ser att jag har en gammal mask på mig, något man hade hittat i Venedig på 1700-talet, när du ser detta börjar elektricitet sprida sig från ditt sköte ut i hela din kropp, du kramar min pung hårt när orgasmen färdas genom din kropp så att jag stönar till.

Du låter dildon sakta glida in och ut ur dig samtidigt som du låter orgasmen försvinna bort. Jag sätter mig på knäna framför ditt våta och kåta sköte, jag sätter masken på mitt huvud och slickar din våta mus försiktig, så att du inte blir överstimulerad och det blir oskönt. Du tar den använda dildon och börjar suga av den i brist på annat, du njuter av att smaka fitta, en riktigt kåt fitta, du tänker tillbaka på dina tidigare möten med kvinnor och glömmer bort att det är en man som slickar dig och helt plötsligt vandrar en orgasm till genom dig.

Nu vill du ha kuk i dig du börjar dra mig uppåt, jag ställer mig upp på knäna och du vänder dig genast om och svankar upp med rumpan.
Jag tar försiktigt av dina trosor och ser båda dina hål och ser hur du är villig på allt. Jag tar min kuk och låter den glida in i ditt extremt våta sköte, vi rör oss rytmiskt fram och tillbaka vi njuter, inte som personer utan som en enhet. Vi passar precis, bättre än våra vildaste drömmar, eftersom dessa är begränsade av våra tidigare erfarenheter. Vi njuter, jag tar tag i tofsen du har satt upp håret i och drar ditt huvud bakåt, du stönar till och njuter.
Jag knullar dig nu, det är inte någon rytmisk rörelse längre, det är hårda stötar som nästan får dig att tappa andan, du älskar det. Du känner hur jag andas tyngre och börjar närma mig orgasm.
Du kryper fram så att jag glider ur, du tittar bak greppar min lem och för in den i ditt andra hål, här står du nu på alla fyra och mitt hårda stånd försvinner in i ditt trånga hål, jag skriker till, känner att jag smiskar till din rumpa och river dig på ryggen. Jag känner hur skönt det är när du hårt trycker dina höfter mot mina, snabbare snabbare och snabbare.

Jag böjer mig framåt så att du måste lägga dig på mage, jag låter min högra hand glida in mellan dina ben och smeker din klitoris, min vänstra hand håller jag om din hals. Jag drar mig fram och tillbaka genom handen jag har på din hals, jag känner att jag kommer jag känner att du kommer, jag känner att vi kommer. Vi skriker ut vår njutning samtidigt, jag känner hur din hals vibrerar av dina stön och skrik. Jag känner hur ditt trånga hål blir blött av min sats och både du och jag rinner ner över din klitoris och på min hand. Jag smeker in vår sats på dig och tar upp handen, de två fingrar jag använt runt din klitorisen sticker jag in i din mun och där ligger vi utmattade och njuter, du låter mig ligga kvar i dig en halvtimme innan jag drar mig ut. Jag ger dig en telefon och säger, dags att säga att du inte kommer hem i helgen!


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...