BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 27 april 2011

På väg mot perfektion

Jag tar in hans kuk i munnen, alltför ivrig att få smaka honom råkar jag bita honom lite.... första slaget träffar över högra kinden...jag saktar in, suger mer omsorgsfullt...han stönar, - bra där...så ja.

Jag ser in i hans ögon och biter till igen, han ser hur det glittrar i mina ögon och nästa slag blir hårdare... mmm...slickar och suger honom för att få höra hans berömmande ord igen, hans stönanden, känna hur han rör sig under mig...
Låter tänderna rispa hans hud och vrider mig mot honom för att ta emot nästa slag... det kommer inte... istället sliter han tag i mig och kastar ner mig på rygg....
Jag älskar hans uttryck i ansiktet, irritation, smärta, makt, kåthet...

Han trycker ner mig i madrassen och sätter sig grensle över mitt ansikte, låter mig suga på hans pung lite innan han ber mig öppna munnen...jag tvekar för länge och slaget träffar som en kyss över kinden... jag ler lite och det ger mig snabbt ett slag till... fogar mig och öppnar upp...
Han kör sin kuk långt ner i halsen och i denna ställning tillhör makten honom totalt...
Allt djupare stöter han sig in i mig, låter kuken tränga sig ner i min hals, drar ut den igen och ler åt de strängar av saliv som bildas mellan oss....

Han drar mig längre ut på sängen, låter mitt huvud hänga ner över kanten och ställer sig framför mig...böjer sig fram och tar ett hårt tag om mina bröst och tränger in sin kuk i min mun igen... djupt ner i halsen och bryr sig inte om hur jag kippar efter andan, försöker tänka bort kväljningarna... han är för stor för att komma längre ner men pressar så gott han kan....

Jag sträcker upp en hand och kommer åt att smeka hans pung, han drar ut kuken och böjer sig fram, låter mig slicka hans pung, suger på mitt finger och låter det tränga in i hans stjärt... tar hans kuk i munnen igen och suger med ivrig tunga...
När han kommer drar han ut kuken och sprutar över mitt ansikte, ner i min mun, låter det rinna över min hals och bröst...
Han smakar underbart och berömmet jag får värmer lika mycket som mina kinder hettar efter slagen...
Perfektion ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...