BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 12 april 2011

En vän...

Det finns nån i mitt liv som tänker på mig när han vaknar, undrar hur jag sovit... nån som ringer mig bara för att få höra min röst varje dag, nån som längtar efter fler blogginlägg, nån som muntrar upp mig när jag är nere eller tillfredsställer mig via telefon när jag är kåt om jag vill... det finns nån som genuint bryr sig om mig... som vill ha min uppmärksamhet o bekräftelse, som vill ha mig, för en stund... som kan spendera timmar i telefon med mig oavsett ämne... det finns nån som tagit en plats i mitt liv, en annorlunda men speciell plats...

Så olika liv, så långt ifrån varann, finns det nån som undrar hur din dag har varit ;)
Annorlunda men underbar känsla... TACK ;)

Vi tar din favoritbild så vet du med säkerhet att jag skriver just till dig ;)



"You wonder how often you cross my mind? You never really left..."

1 kommentarer:

MrMister sa...

Jo jag finns där när du vill "oftast" och du har en speciell plats i mitt liv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...