BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 10 april 2011

Naken framför dig...

Det är nog inte många som skulle kunna tänka sig att det är jag som ligger bakom den här bloggen… Att jag har ett extremt behov av sex, passion, åtrå, närhet etc vet ju mina närmsta vänner, men att just jag skulle ligga bakom denna blogg, vidden av mina behov, vidden av mina fantasier, anar nog få…
Jag är väl som många andra små/storbarnsmammor. Hus, man, barn, jobb med mycket ansvar och lite för lite tid för fritidsintressen.
Inom mig snurrar funderingarna på om livet varit mer komplett med en kvinna vid min sida i den hrä ekvationen, längtan efter en kvinnas kropp mot min, inom mig bubblar konstant längtan efter äventyr, passion och pirrande förväntan. Tidigare var det en naturlig del av vårat liv, det går ju utmärkt trots hus, barn o allt det som hör till… men så förändrades något…
Jag utmärker mig inte jättemycket tror jag,eller? I alla fall mån om mitt utseende, massor av utstrålning och sex appeal faktiskt…framåt och öppen, hamnar ofta i situationer där någon försöker ligga, stöta, flirta etc.
Tjejer som säger sig aldrig ens tänkt tanken finner sig plötsligt vilja prova med mig och jag har fått vara mångas första homoäventyr…smickrande som bara den J Killar som bara ville ha en sexuell relation faller ibland handlöst och jag fick höra en gång att jag är en förbannelse, lätt att falla för men omöjlig att glömma… dessvärre jävligt svår att fånga med ;)
Har mycket integritet och stolthet, att känna mig svag är det värsta jag vet, OM jag inte valt det själv vill säga ;) och det tar fram sidor i mig jag avskyr. Har svåra tillitsproblem och ser det nästan som ett nederlag att lita helt på någon, ingen vidare attraktiv egenskap tyvärr…
Jag är kräsen i kärlek och samvaro. Inte lätt för att bli kär… återigen, tillit… kan dock bli väldigt ivrig och exalterad när något lockar mig, inte att förväxla med kärlek o förälskelse. Och kan bli väldigt hård och kall och stänga om mitt hjärta om jag känner minsta risk för smärta där.
Förmodligen därför jag valde en man som inte alls ger mig den passion och obegränsade kärlek jag egentligen vill ha i ett förhållande. OM han inte ger mig det jag så intensivt begär kan han heller inte ta det ifrån mig…  och det för mig osökt in på mitt kontrollbehov….
Har stort kontrollbehov och därmed även bekräftelsebehov. Vill ha stenhård koll på var jag har människor, deras åsikter och tankesätt. Vill ha kontroll över situationer och känslor…och respons på mina egna sådana.
Att tappa kontrollen, tvingas till tillit är skrämmande men oerhört sexuellt laddat och gränsen mellan att finna det härligt och farligt är hårfin… samtidigt som att ha full kontroll själv, att få dominera tänder mig extremt det med, få ha någons fulla tillit för en stund.
På det stora hela är jag så oerhört komplicerad men ändå inte…  och alla mina fantasier, behov, drömmar och min kropps ständiga längtan efter hetta, åtrå, gömmer jag bakom en ytterst kvinnlig stil och trivs bra med det… att jag öppnat mig här för er är skrämmande, galet och samtidigt precis så mycket JAG ;)
Man behöver inte någon pyskologexamen för att se att jag i det sexuella leker med allt det som skrämmer mig, självkänslan sitter där den ska och jag är nöjd med mig själv så det här är väl ett undermedvetet sätt att flirta lite med förbjudna :P oerhört freudianskt men ni fattar ;)
Så nu känner ni mig bättre, öppnat upp alla de lager jag annars döljer, så ge mig något tillbaka, anonymt om ni vill, Varför läser ni? Vad tycker ni? Ris o ros?




4 kommentarer:

/T sa...

Du är en så fantastisk och komplex människa. Som giftet man villigt sväljer.

25_Slak sa...

Lite bilder på dig skulle lyfta bloggen. Varför så blyg?

Fröken sa...

Mmm svälj mig du...känn hur jag tar över i din kropp...

Ja bilder på mig kommer definitivt komma upp... vid 3000 besök? ;)

/T sa...

Ta över mig, mosa mig, pulverisera mig...låt mig leva!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...