BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 15 april 2011

Working hard

Jag har ett jobb med mycket ansvar, möten och massor att tänka på, ha kontroll över... ä n d å lyckas jag på nåt vänster gå runt och vara kåt största delen av dagen...
Telefonen piper till av heta sms, msn i mobilen ger mig små kittlande meddelanden och flirtande... jag sitter mitt emot kollegan med laptopen framför mig och surfar på erotiska bilder som får det att pirra mellan benen medan vi avhandlar personaltimmar, scheman och listor.
Min mage bubblar av spänning och härliga bilder dansar framför ögonen.... snart gör jag helg och är ledig i morgon innan jobb igen på söndag.
Dock blir det väl obefintligt av den erotiska varan som alltid.... så gör min helg, överrös mig med sms, mms, msn och mail...

Kollegan pratar om helgens planering, han ger förslag på nytt system för schemaläggning och under tiden drömmer jag om det här och mumlar till svar ibland...

1 kommentarer:

beundraren sa...

Dina bilder gör mig kåt på samma sätt som jag är säker att din blick hade gjort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...