BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 27 mars 2011

Att få hem mannen från jobb

Jag står vid köksbänken, börjat förbereda middagen. Han är på väg hem och jag längtar efter hans händer mot min nacke...
Haft en lång dag med barnen och ser fram emot att han tar över lite så jag får slappna av...
Hör bilen svänga in på vår gård, dörren öppnas....snart kommer barnen dundra ner från övervåningen för att ta emot honom men han är smart och smyger in så jag får pussas med honom först...

Han kommer upp bakom mig där jag står i köket... kysser min nacke, drar händerna ner för min rygg och tar ett tag om min rumpa genom kjolen.
Sätter sig på huk och lyfter försiktigt på kjolen, jag håller andan och hoppas att vi inte blir avbrutna av barnen...
Han kysser mina skinkor, masserar dom, jag stönar försiktigt och svankar lätt så han kommer åt...
Han drar mina trosor åt sidan och låter tungan leka från min stjärt ner mot fittan, smakar på hur våt jag är...
Tillbaka upp och trycker in sin tunga i min stjärt, jag håller tag om köksbänken och känner hur han tränger in två fingrar i mig...

Jag har så svårt att hålla tyst och är så våt att det rinner...
Han sätter sig ner mellan mina ben, suger hårt på min klitoris, stoppar in ett finger i stjärten och ett i fittan... pullar mig djupt medan han suger och slickar...
Han känner att jag är redo att komma och kör sina fingrar allt djupare, allt fortare... jag kan inte längre vara tyst så får bita mig hårt i läppen...
Får en underbar orgasm som får kroppen att skälva och safterna att rinna ur mig... jag ser hur blöt han blir och hans nöjda leende...
Jag har svårt att få benen att sluta skaka, han reser sig upp, tar tag om mig bakifrån och viskar;
-Har du saknat mig med idag?


Så kan det vara att få hem sin man från jobbet har jag fått höra ;)
Synd att du inte är min man då :P

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...