BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 21 mars 2011

Parmiddag....

Vi var bjudna hem till ett par vänner på middag...
Då de bor långt borta var planen att sova över.

Vi kom dit, blev serverade välkomstdrink och fick lämna in väskorna på gästrummet...
Skönt att vara barnlediga lite och få umgås med våra relativt nyfunna vänner.

Mannen i huset gick för att tända grillen och vi andra satt kvar i köket och pratade...
Frun började förbereda maten och skickade ut mig med grejer till mannen.
När jag kom ut stod han vid grillen och kisade mot mig i solen... jag kunde inte hjälpa att le, han var verkligen riktigt sexig och hon hade haft tur ;)

Middagen var jättetrevlig, vi drack drinkar och vin, skrattade och pratade... jag kände då och då mannens blickar mot mig... kunde han verkligen sitta o flirta med mig? Jag måste väl missuppfatta?

Det blev min tur att blanda nya drinkar och jag gick ut i köket, kort därefter kom mannen in... behöver du hjälp?
Han passerade mig, nära nära och jag kunde känna rysningar längs ryggraden...han lät sina fingrar snudda vid min arm när han tog drinkglasen... blandade en egen drink och sträckte den mot mina läppar, smaka på den här...
Jag kände andningen bli tyngre... var det inbillning?
Jag sippade på hans drink och han släppte mig inte med blicken...
Sen vände han och gick tillbaka till sällskapet...
Jag samlade mig lite och gick tillbaka ut... vart var det här på väg? Han tände mig helt klart... men vi är ju upptagna, det är absolut förbjudet...

Kvällen fortgick och jag kände då och då hur han höll kvar sin blick vid mig...
Drinkarna blev allt starkare och jag gick ut i köket för att fylla på... mannen kom snabbt efter och ställde sig bakom mig, andades mot min hals...såg hur jag reagerade och log säkert... du vet att du vill, viskade han...
Han tryckte sig mot mig och jag kunde känna att han var hård mot min rumpa...

Och nog ville jag alltid... men min man satt en liten bit bort bara...
Spänning är tändande, helt klart, men riktigt så spännande visste jag inte om jag ville ha det...

Mannens blickar blev allt hetare, jag kunde känna hela min kropp reagera... hans händer snuddade vid min kropp diskret o snabbt, var det verkligen ingen som såg?
Det kom förbi mer folk och till slut var vi några stycken som satt och lyssnade på musik och några spelade kort...
Mannen satte sig bredvid mig och jag kunde känna en hand på mitt lår.... åh herregud vad jag ville ha han...

Jag tänkte att jag måste samla mig, coola ner och släppa mina tankar på den upptagne mannen...
Gick in på toaletten och ska precis låsa när dörren rycks upp... på en sekund har han kommit in och låst bakom sig...
Jag hinner tänka att, nej det går inte, vi blir upptäckta... sen lägger han en stark hand om min nacke och kysser mig djupt...det ilar ända ner i benen och jag känner min kropp trycka sig mot hans, jag har inte längre kontroll, vill att han tar mig här och nu...

Hans händer vandrar över min kropp, hans kyssar blir allt lystnare och han fumlar med sina byxor...
Sen vänder han mig om och jag tar tag om handfatet... han lyfter min kjol, drar mina trosor åt sidan och tränger in i mig utan en sekunds tvekan...
Jag får bita mig i läppen för att inte stöna ut och han är så underbart skön...

Jag kan höra folk röra sig utanför dörren och han håller hårt om mina höfter, jag svankar och han stöter allt djupare...hårdare...
Någon knackar på dörren och jag försöker resa mig upp men han böjer mig hårdhänt fram igen, kör in kuken djupare och jag känner han komma i mig... han lutar sig tungt över mig och mumlar i mitt hår, -åh vad jag har längtat efter det här...

Han drar sig ur och drar upp byxorna, vänder på mig, kysser mig igen och ler... sen öpnar han dörren och går ut....
Jag skyndar mig att låsa och står med bultande hjärta kvar... vad hände? Hörde nån?
Andas och samlar mig en stund och går sen ut till de övriga... ingen verkar ha märkt något och när ajg sätter mig vid bordet igen ler han stort mot mig... vilken middag...


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...