BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 30 mars 2011

Smärta

Spel och lekar... så trött på det här, på frustrationen och ilskan som späder ut lusten och njutningen...
Du ser i mina ögon redan när vi ses att den här gången är något annorlunda...
Jag äcklas av tanken på att du tillhör henne, det förbjudna tänder mig inte längre, jag har passerat den smala gräns vi målade upp... kanske är det känslorna i mig som äcklar...

Jag tar tag i dig hårt, kysser dig och låter naglarna borra sig in i din rygg... du trycker upp mig mot väggen, försöker lossa mitt grepp...jag biter mig fast i din läpp, läpparna som tillhör henne, läpparna som säger att du älskar henne...du dunkar mig mot väggen, lyfter upp mig och sliter ner mina trosor... inser att det är det enda jag vill ha av dig nu...
Försöker kyssa mig men jag ger dig en smäll, vill inte släppa dig nära, bara ta mig, kom in i mig...gör det jag är till för...använd mig så som det var tänkt...
Du låter din kuk tränga in i mig, försöker hålla mig uppe, djupare än jag klarar av tränger du in och jag biter ihop käkarna hårt för att inte visa dig att det gör ont...
Jag trycker mig mot din kropp, biter dig i halsen, du stönar till av smärta och trycker mitt huvud mot väggen... håller din arm mot min hals för att hålla mig på plats... en hand mot min strupe och andas blir svårt...
Jag kan se hur arg du är och desperationen mellan oss hänger i luften...

Du knullar mig allt hårdare, stöter desperat djupt för att få komma, för att få slutföra... för att få ha mig...
Jag kippar efter andan och fäktar för att komma loss... du kommer djupt i mig.... sprutar mig full och ditt grepp om mig veknar...
Du försöker se mig i ögonen, ge mig en kyss, viskar ett förlåt, men jag knuffar bort dig hårt... du tar tag om min nacke, hårt så jag kvider till av smärta, kysser mig hårt och när du släpper faller jag bakåt...

Min kropp är öm efter dina händer, din kuk, jag är nöjd... det är kroppen som ska vara öm, inte hjärtat...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...