BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 31 mars 2011

Välkommen hem älskling...

Mycket att stå i hela dagen, timmarna segar sig fram dock och då och då vibrerar min telefon till, ett sms med eggande ord, med löften om att ge mig njutning, med smekande ord och jag kan inte annat än att le...
Någon saknar mig, tänker på mig, längtar efter mig...någons kropp längtar till min...

Landar på hemmaplan, slappnar av efter dagens åtaganden, får ta av klackarna och byter jeansen mot kjol, skickar ett mms på väl valda delar och får ett tillbaka ;)
Så svänger bilen in på gården, han kommer in, tar av sig skorna, kommer fram till mig, trycker upp mig hårt mot väggen och tar fram sin stenhårda kuk... drar trosorna åt sidan och tränger in i mig djupt... viskar i mitt öra, känn nu vad du gjort med mig idag...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...