BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 23 mars 2011

Dag 7 - en fantasi jag har

Just nu snurrar väl mest min militär och allt jag vill göra med honom i fantasierna... ta med mig leksaker och stänga in oss på ett hotellrum någonstans och bara leva ut varenda het fantasi vi båda kan tänkas ha....

Få komma till hans rum, han öppnar dörren och jag kan se att han redan är sugen, men idag bestämmer jag....
Han ger mig en drink, jag ger han en lätt kyss och kan känna smaken av rom... han har väntat på mig...
Han försöker dra mig till sig men jag puttar ner honom på sängen... tar av hans kläder, ser hur han vill ha mig men låter han inte röra mig...

Hämtar min drink, sveper den i en klunk, låter han se att jag under kjolen enbart har stayups o inga trosor... han sträcker sig efter mig... men jag trycker ner honom mot sängen igen....

Tar fram massageolja som blir varm i mina händer, smeker in den på hans kropp, ser hans hud glänsa, känner hans kropp röra sig under mina händer, han försöker röra mig och jag har fått nog av hans försök, idag var det jag som bestämde sa jag ju och binder fast hans händer ovanför hans huvud....

Fortsätter smeka in oljan, ner längs hans lår, ljumskar, undviker medvetet kuken som nu är stenhård, snuddar vid pungen, ner längs benen....
Drar snabbt tungan längs skaftet på kuken, dröjer mig kvar lite vid strängen och suger försiktigt på ollonet... han stöner och försöker trycka sin kuk mot mig...
Reser mig upp och tar av mina kläder sakta... låter stayupsen sitta på...

Jag fortsätter smeka in oljan, vandrar mig uppåt, sätter mig över hans ansikte och låter han slicka mig, suga min klitoris...börjar se hans frustration över att inte kunna använda händerna...
Jag vänder mig om, ställer mig så han kan slicka mig, tar hans kuk i min mun och suger djupt, långsamt...
Låter mina oljiga fingrar glida in i hans stjärt...
Han leker med sin tunga på mig och jag älskar att höra hans stönanden...

Då avbryter jag och kliver upp, tar hans romglas, dricker en klunk, går fram o kysser honom där han ligger så han får smaka...
Han ser bedjande på mig, vill komma loss, vill ta mig...

Jag tar ytterligare en klunk, drar ut på det... går tillbaka till sängen... hans kuk är stenhård och jag sätter mig grensle över honom, låter den glida in i min fitta... han trycker hårt emot och stönar av lättnad...
Rider honom tills hans kropp är redo att explodera, då kliver jag av... låter han coola ner lite.
Han rynkar pannan och frustrationen börjar bli för jobbig...

Jag tar hans kuk o leder den in i min stjärt.... rider honom långsamt... vill du verkligen komma frågar jag honom och han nickar...
Jag rider honom allt fortare, trycker honom ner i sängen med händerna mot hans bröst, han vrider sig i njutning och stönar högt när han kommer, sprutar min stjärt full av hans varma sperma...

Jag kliver av... går mot badrummet,
-var ska du frågar han...
-ta en dusch svarar jag med ett leende... han får ligga kvar, jag är inte färdig med han än ;)





I may be bad but I´m perfectly good at it.. sex in the air, i don´t care, I love the smell of it... - Rihanna, S&M

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...