BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 22 mars 2011

Dag 6 - sexuell läggning

Diskutabelt ämne...
Jag tror att alla är mer eller mindre bisexuella. Tror inte människan är skapt för att tända på en viss sort och inte vara mottaglig för annat.
Däremot tror jag vi dras till vissa drag, personligheter etc och för vissa är det drag hos det motsatta könet och då anser man sig vara hetero. Hängde ni med? ;)
Med andra ord tror jag ALLA människor kan tända på båda könen om bara personen är rätt....

Jag har nog alltid känt att jag dras lika mycket åt båda könen.
Däremot är jag kräsnare vad jag går igång på hos kvinnor.
Män drar till sig mina blickar om de har sexiga underarmar, manliga händer, sexig rygg, en nacke man bara vill kyssa... kan tända extremt på en man med rätt hållning, med ett härligt leende, med ett fast grepp.... jg har kommit på mig själv sitta på vårdcentralen och inte höra vad läkaren ens säger för hans läppar är så sexiga... fantiserat om hur han tar mig på britsen...
Har blivit våt på macken när killen som jobbade där böjde sig fram ner över min motor för att hjälpa mig... se hur hans muskulösa armar jobbade... se hans svank, se hur han bekymrat rynkat pannan....

Det som tänder mig hos en kvinna kan hellre vara personligheten, brösten, rumpan, håret... kvinnligt kvinnligt... Nu skulle mitt ex skratta åt mig för vi fick ofta höra att vi itne såg ut att vara lesbiska då vi båda var kvinnliga med långt hår, omsorgsfullt sminkande, kvinnlig klädstil etc.
Fördomsfullt nog ska alla lesbiska vara riktigt butch och så paras man ihop en av varje ;P
Så är det ju inte...

Hur som helst så är det vad sexuell läggning innebär för mig... tror du att du aldrig skulle tända på en av samma kön har du bara inte träffat rätt än ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...