BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 mars 2011

Min?

Ny vecka och jag tycker om när vardagen lägger sig igen... kanske för att förväntningarna på sex och kärlek här hemma lägger sig... jag får ett välbehövligt break från honom...
Idag blir det jobb hemifrån, fördelen med att ha flera och det är lyx faktiskt, få ha på hög musik, ta pauser med bloggande och annat...
Telefonen vibrerar med ett sms och jag känner genast pirret... min kropp vet vad den vill ha... fantasier om hemliga möten, heta uniformer, heta lekar och spännande känslor virvlar runt i kroppen och jag kan inte annat än att le...

Få mötas upp i baren på hotellet. Jag ser honom redan på långt håll, han sitter och tar en öl med kollegor.
Jag slår mig ner i baren och sänder iväg ett sms, ser han le och se sig om när han läser...
Jag får vänta ett tag, tar en martini, ser på honom, ser hur han redan gör planer i huvudet, låtsas följa med i kollegornas samtal, ser han vrida sig lite när han känner hur hans kropp längtar efter mig...
Det kommer fram en man och vill få bjuda på en drink, jag ser i ögonvrån hur han ser på oss, vill ta mig därifrån men inte än...vill försäkra sig om att jag är hans.

Jag går in på toaletten, lyfter kjolen, tar en bild på min rumpa, en bild på min fitta, sänder till honom...
Tillbaka till baren, beställer in en drink till och ser hans leende när han tar upp mobilen, sveper sin öl och kommer mot mig...
Ställer sig bredvid, beställer in en öl till, ger mig en snabb blick... hans doft gör mig svag, hans nonchalans gör mig het och jag vill bara gå med honom, nu, nyss...

Han snuddar vid min hand när han tar sin öl och återvänder till sitt bord, beröringen går som en stöt igenom kroppen och jag kan känna hur våt jag börjar bli...

En ny man kommer och slår sig ner, beklagar att en så vacker kvinna som jag sitter själv i en bar, drar några klyschor och bjuder på ett glas vin.
Vi pratar och jag skrattar, ser hans blickar i ögonvrån, ser hur otålig han börjar bli, jag drar handen genom håret, låter kjolen glida upp lite, ser mannen i baren haja till... om han bara visste att jag inte ens bemödar han en tanke... att mina fantasier ligger några bord bort.

Drink på drink bjuds och mannen i baren ger allt han har för att få mig dit han vill... i bakgrunden växer frustrationen hos honom... han sänder iväg sms om att vi ska gå, jag svarar inte...
Han kommer fram till baren, beställer mer, försöker få ögonkontakt, jag låtsas att mannen vid min sida är fascinerande och lyssnar intresserat på hans historier.
Vi går ut på dansgolvet, mannen från baren börjar vara övertygad om att det är hans kväll to get lucky och jag ser irritationen, frustrationen växa hos honom vid sitt bord...

Medveten om de två männens uppmärksamhet rör jag mig på dansgolvet tills jag känner ett hårt tag om min midja och han viskar i mitt öra;
- NU går vi...
Mannen från baren ser förvånad ut då han sveper iväg med mig och skrattande småspringer vi mot hissen...
Han trycker upp mig mot väggen i hissen, låter mig känna hur hård han är och säger med irritation i rösten;
- Du gör mig galen...

Han är svartsjuk, frustrerad och osäker på om jag verkligen skulle vara hans ikväll och med dom känslorna i kroppen sticker han kortet i dörren på hotellrummet och slänger ner mig på sängen...
Nog är jag hans alltid.... redo att bli tagen...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...